rune89 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Jeg sliter med å få overført musikk, siden jeg ikke sitter på noen usb kabel. Så prøvde å brenne en mp3 cd, gikk fint å spille av musikken på XBOXEN. Men problemet mitt er at den ikke vil kopiere over sangene. Finns det noe triks her eller er jeg nødt til å ha en usb kabel? I det hele tatt, hvordan gjør jeg det? Endret 14. august 2009 av Nipps Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) xboxen må være tilkoblet nettverket til pcen. (wmp) Så kan du da streame direkte fra pc til xbox360, du slipper dermed å brenne cder. Å overføre fra cd eller ekstern hdd går ikke. http://www.xbox.com/en-GB/media/dvdscds.htm#Rip En cd med vanlig musikk filer kan du rippe over til xbox hdd. Endret 15. august 2009 av 530XD Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Altså en vanlig cd funker, men ikke en mp3 cd? Just great. Testet ut det der via windows media center. Men fikk kun til å spille av musikk på XBOXEN, fikk ikke til å kopiere, da jeg fikk slikt alternativ. Sikkert en feil jeg har gjort. Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Du kan konvertere filene fra mp3 til wma, da går det. Lenke til kommentar
041204 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Brenn CD-ene i vanlig .wma-format og ikke .mp3, så går det helt fint å rippe CD-ene. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Skal prøve det, kjedlig å konverte alle sangene men Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Funka heller ei med WMA filer, dritt! Måte på hvor komplisert det skal være å legge inn et par tunes.. Lenke til kommentar
041204 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Sikker på at du har gjort det riktig? Med mange brennere får man valget mellom å brenne en vanlig audio CD, eller en MP3-CD. Mange brenner CD-ene sine som MP3 fordi de får plass til flere sanger, og mange avspillere klarer ikke spille av denne typen, og heller ikke rippe den. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Det var det første jeg prøvde og det funka dårlig, så valgte jeg wma plate. Den konverte filene til og med, for så å brenne de i wma. Kanskje jeg må konverte ei og ei fil for at det skal gå. Virker veldig tungvindt så jeg tror jeg legger prosjektet på hylla Endret 17. august 2009 av Nipps Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå