Gå til innhold

Diskusjoner rundt Nokia 3720

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Noen som har testet nokia 3720 eller?

Jepp,kjøpte den før helga på elkjøp til kr 599,- med superpluss.Telefonen var ikke operatørlåst heller.Så langt er jeg meget fornøyd.Mye bedre ebnn 5500 og 5140.Store gode taster,meget stor og klar skjerm,bra batteri og meget lett telefon.Kjempefornøyd så langt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

For de som vil ta og se på den, finnes den utstilt på Nokiabutikken i ByPorten (Oslo). Fortsatt sikker på at jeg skal ha den, etter at 5020i en min fikk en brå og våt død nylig (litt herpa, så vanntettheten var nok borte)... Nokiabutikken skal ha 2200 for den, evt 600 + avbetaling gjennom Chess, ender opp på ca 2200 totalt med det. Vet ikke om de har gul der (den jeg vil ha også!). Bruker en nødtelefon litt til og ser om den faller i pris...

Edit: Komplett er på ubekreftet 18.09 nå :(

M.

Endret av mysjkin
Lenke til kommentar

og der var den i huset :)

Første inntrykk, ja, den føles solid og fornuftig. Godt tastatur. Ser bra ut, synes nå jeg da :)

gcalsync funker for å synkronisere med google calendar

Imidlertid noen skuffelser: Jeg trodde det var standard mikro-USB-kontakt på den, det var det ikke. (dvs, det er i hvert fall ikke samme kontakt som på Pentax K20en min, tror det har mikro-USB). edit: Her tok jeg visst feil, det er K20en som ikke har microUSB

Jeg trodde jeg kunne koble et vanlig headset på den, det går heller ikke, den har en 2,5 mm kontakt for kablet handsfree. Dekslet på bunnen av telefonen virker rimelig lealaust når kablet handsfree er koblet inn.

En smule teit at minnekortet ligger bak batteriet...

Men totalt sett grei nok, tror jeg kan trives med den en stund :)

M.

Edit: en faktafeil og flere ekstremt teite skrivefeil

Endret av mysjkin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...