Ashley_J_Williams Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Ble overrasket her om dagen da jeg oppdaget en poster av Nemi i den nye amerikanske tv-serien Defying Gravity på ABC. Lurer på hvordan det skjedde. Endret 14. august 2009 av Ashley_J_Williams Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Kan vel ha noe med at Nemi ikke bare utgis i Norge? Tok en rask søk på nettet og fant for eksempeel denne siden: http://www.metro.co.uk/nemi (britisk, riktignok, men fullt forståelig for de fleste amerikanere.) Lenke til kommentar
sjossang Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Haha, så nettopp samme episode og la også merke til Nemi-logoen! Tok også en snapshot og tenkte jeg skulle sende den til noen - men ser ikke ut til at Nemi.no virker. Da var forumet neste på listen, men søket mitt sa at du allerede hadde oppdaget det! Morsomt uansett! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) -- Endret 3. mai 2018 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå