Fire^^ Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hei! har fått senkesett til bilen min nå honda civic 95mod, sko ut å stresse me dette å oppdaget at de var forskjellig lengde på fjørene. De var 2 korte å 2 som var litt lengre, de korte var bittelitt tykkere enn de lange... Hvilke skal fram å hvilke ska bak? Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Se på bilen din, du tar de som ligner mest på fremfjørene fremme, og de som ligner mest på bakfjørene bak. Men omtrent alltid er de fremme tynnere & lenger, og de bak er kortere og tykkere. Endret 14. august 2009 av grovetussen Lenke til kommentar
eab Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 bakfjørene mine er mye lengre enn framfjørene, så den teorien der finnes det nok mange unntak på Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Kommer sikkert an på det ja, luretrikset er nok å se på bilen for å finne ut hva som passer best hvor.. Lenke til kommentar
Fire^^ Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Fant ut den lengste sko bak å den korte fram Takker for Hjelp Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg vil se bilder når du er ferdig, spes om det er feil Kan bli et innteresant stuk Lenke til kommentar
Fire^^ Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Jeg vil se bilder når du er ferdig, spes om det er feil Kan bli et innteresant stuk de kan du få xD er ganske sikkert på at de er rett da de originalt var lengre bak Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Stemmer nok det da ja Men om det var feil kunne det sett rimelig innteresant ut tenkte jeg Alltid gull å få en bil litt lavere, så håper du blir fornøyd Lenke til kommentar
Fire^^ Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Stemmer nok det da ja Men om det var feil kunne det sett rimelig innteresant ut tenkte jeg Alltid gull å få en bil litt lavere, så håper du blir fornøyd hadde de blitt feil kunne de sett spesielt ut ja satser på de ja får fortsette idag, var litt sent å starte i 11 tiden igår kveld Lenke til kommentar
Fire^^ Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Fått senket den framme nå, men bak satt bolten heilt j***** fast, klarte ikkje å løsne den me muttertrekker me slag en gang Så til eg finner ut ein måte å få løsnet den på blir bilen bare senket framme til da... Noen som har tips? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 ... og vektstang/latmannsarm e.l Lenke til kommentar
Fire^^ Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 been there done that fungerte ikke, klarte bare å ødelegge kantene på bolten... Lenke til kommentar
trra Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Hjelper å varme opp bolten skikkelig. Du kan kjøpe deg en pipe som tar bolter som har blitt runde, eller prøve å få på en som er en 1mm for liten hvis du har ødelagt hode på bolten. Endret 18. august 2009 av trra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå