Donnie Darko Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Laget nettopp en ny logo, og ønsker derfor konstruktiv kritikk. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Stilig logo, fin og gjennomført hånd. Men jeg er ikke så veldig fan av måten du har formet teksten på. Jeg tror det kunne blitt stillig om du ikke hadde bøyd den, og plassert hånden på motsatt side. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Stilig logo, fin og gjennomført hånd. Men jeg er ikke så veldig fan av måten du har formet teksten på. Jeg tror det kunne blitt stillig om du ikke hadde bøyd den, og plassert hånden på motsatt side. Takk for svar. Jeg hadde hånden på vensre side først med rett tekst, men dette likte jeg ikke. Mulig jeg plasserte hånden litt feil da så skal prøve igjen Lenke til kommentar
Newar Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Synes det var stilig med en bøy, men skriften begynner for smått. Hånda til venstre, litt bøy med tydelig skrift, og du er der! Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Liker det første bedre, men kan jo legge det ut likevel: Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg likte den siste bedre. Jeg sitter på en pc med 10" skjerm nå, og hadde problemer med å lese teksten i den første. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Jeg likte den siste bedre. Jeg sitter på en pc med 10" skjerm nå, og hadde problemer med å lese teksten i den første. Tror det blir til at jeg går for den første, men endrer skriftstørrelse. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 vote: nr 2 Hvorfor? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 fargene sto bedre til hverandre og det var lettere og lese. virket også mer logisk Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Fargene er vel de samme på begge Men uansett, jeg stemmer nr. 2! Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Stemmer også bilde nummer 2, men bare en annen utforming av teksten. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 fargene var de samme vist du trykka på de men jeg så de bare som de var og av en eller anna grunn så hadde nr 1 svart bakgrunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå