DalaiLaban Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Ser det er en post her om snowboardmusikk men føler ikke at den er relevant i forhold til det jeg er på jakt etter. Som topic sier er jeg på jakt etter chill snowboard musikk. Det er musikk du setter på øra når du vil kjøre lungt og bare cruise nedover bakken mens folk på ski speeder forbi deg i irritasjon over hvor FETT du har det i forhold til de. () Min liste er hvertfall som følger (finner videoene på Youtube) M83 - We Own The Sky (euforisk) Atmosphere - good times Blue Scholars - Southside Revival Cunninlynguists - Seasons Modern Man's - Hustle OPM - Reality Check Rehab - Drinking problem Rjd2 - 1976 (Litt "raskere" men...) Snoop Doggy Dogg - Aint no fun Warren G. - Regulate Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Kan føre på et par: The Whitest Boy Alive - Golden Cage (Spotify) Black Lips - Veni Vidi Vici (Diplo Remix) (Spotify) Devo - Gates of Steel (Spotify) Plastic Little - I'm Not a Thug (Spotify) Spent på om det er noen andre som har noen kule å komme med her =) /Espen Lenke til kommentar
friflyt1 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ser det er en post her om snowboardmusikk men føler ikke at den er relevant i forhold til det jeg er på jakt etter.Som topic sier er jeg på jakt etter chill snowboard musikk. Det er musikk du setter på øra når du vil kjøre lungt og bare cruise nedover bakken mens folk på ski speeder forbi deg i irritasjon over hvor FETT du har det i forhold til de. () Min liste er hvertfall som følger (finner videoene på Youtube) M83 - We Own The Sky (euforisk) Atmosphere - good times Blue Scholars - Southside Revival Cunninlynguists - Seasons Modern Man's - Hustle OPM - Reality Check Rehab - Drinking problem Rjd2 - 1976 (Litt "raskere" men...) Snoop Doggy Dogg - Aint no fun Warren G. - Regulate Digg musikk!! maks chill, takk! Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 J. Boogie - Oceanic Lullaby Lenke til kommentar
Varingskallen Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Foo Fighters - Hell ------- Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 http://open.spotify.com/user/svampebob/pla...oc50f2whxtUKZiM Vis du ikke har spotify så kan jeg liste opp alle. Lenke til kommentar
poiuy Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 cunninlynguists - hellfire the last emperor - secret wars cormega - the saga remix osv.. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 http://www.youtube.com/watch?v=rr3XKBI2hN0 Lenke til kommentar
Luckydud Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Har brukt "Iglu and Hartly" sangen "violent and young" er best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå