Nord-Skandinav Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Vil ha tilbakemelding på teknikk og etterbehandling vær så snill=) Edit: greit å få med bildet også. Endret 14. august 2009 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Det der var ganske stilig, hva nå enn det er du har foretatt deg. Hodetingen med den lysende smultringen ser tøft ut, og vekstene i bakgrunnen fungerer forsåvidt. Men ledningene og hustakene var litt stemningsdestruerende, synes jeg. Hadde kanskje vært greit å se hele hodet også, men at det er delvis gjemt er jo litt stilig det også. Endret 14. august 2009 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Har du glemt å laste opp bildet? edit Der kom det! Kan ikke se helt hva det skal forestille, men det så stilig ut på en uforklarlig måte.. Endret 14. august 2009 av grovetussen Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Ja bildet var mer for å eksperimentere en kveld, så kablene etc vil ikke være der om jeg prøver å lage en bra komposisjon. Har croppet ut en gatelykt der. Hadde kanskje vært en idè å ta med den for å gi kablene en "mening"? grovetussen: Det er et slags portrett vil jeg tro. Har bare halv eksponering på personen. Lenke til kommentar
znace Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 det bilde har jeg sett før her på forume men da var det ikke dridigert eller svartjvit om jeg husker riktig. men bra redigert og alt du har fine toner og bra skarphet på sola\månen på en måte som gjør den ikke så skarp heller. bra jobba man tor Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 det bilde har jeg sett før her på forume Har nok ikke sett det før her. Det er helt fresh fra minnekortet idag^^, Men takk for tilbakemeldinger folkens! Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Var litt "Åndenes makt" over dette. Bare bedre. Stilig effekt på månen. Ser nesten ut som en formørkelse. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Kul effekt, det. Men som du sier det var kun for eksprementeringens skyld. Gleder meg til å se et bilde der du får litt mer ut av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå