Too Tall Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hei Kjørte nettopp Benchmark på systemet mitt. Syns jeg fikk veldig lavt tall? untitled.bmp Lenke til kommentar
007CD Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Tips til neste gang, bruk JPG bilde, er også mulighet for å lagre som det i MS Paint om det er det du bruker. Videre er scoren din svært normal for ett GTX 280 og en Q6600 som jeg mistenker du har. Du må opp med frekvensen om du skal få noe bedre til, ellers er det CPUen som holder deg igjen så du burde vurdere en liten overklokk på den. Lenke til kommentar
Too Tall Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Jaok. Har en qx6700 Men hva med han med 8500 lengre ned på denne siden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1078048 Hvorfor har han så mye høyere score enn meg? Verken den eller skjemkortet er overklokket. Så lenge jeg kjører Crysis Warhead på enthusiast med høy oppløsning er jeg fornøyd Endret 14. august 2009 av Too Tall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå