Gå til innhold

Er denne laptoppen bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

alt i alt kommer 6930G dårligst ut siden 5739G er bedre enn den og 17 tommer'n er best av de, men får litt dårligere spilloppløsning eller no mot litt bedre skrivebordsplass.

Tror jeg vil ofre skrivebordsplassen da asså :p

Siden 17" er den som blir "verst" å få tak i, mens 6930G er på spaceworld nå (sku visst kanskje komme non nye modeller uka så får snoke litt rundt da) og 5739G er bare å få bestilt fra nærmeste Euronics butikk :p

Så da står egentlig valget mellom 6930G og 5739G, og hvis 5739G er bedre enn 6930G på alle punkter + litt større skjerm så er vel valget klart egentlig.

hvor god er 5739'en i forhold til 6930'en? sorry at e maser altså :)

Endret av Spinexel
Lenke til kommentar

Satta* er det mulig?

5739G er minst, 0.4" mindre skjerm.

5739G er minimalt bedre. De er så like at det bør være andre faktorer enn ytelse du burde sett på.

Velg 5739G pga den er minimalt bedre og har nyere GPU.

Står btw i linken at 6930G er utgått. Forte deg å kjøpe den om du vil ha den istedet.

Lenke til kommentar
Satta* er det mulig?

5739G er minst, 0.4" mindre skjerm.

5739G er minimalt bedre. De er så like at det bør være andre faktorer enn ytelse du burde sett på.

Velg 5739G pga den er minimalt bedre og har nyere GPU.

Står btw i linken at 6930G er utgått. Forte deg å kjøpe den om du vil ha den istedet.

hiss deg ned, det ordet du skulle skrive, skrives med EN t, bare for å ta igjen litt :)

da jeg så på 16" merket jeg litt forskjell fra den jeg har nå, så det er derfor jeg gjerne vil litt større enn 15,4"! Det er fordi min hakke de Num-tastene eller hva de nå heter, og jeg synes det er greit med de

men men takk for hjelpa, regner med du ikke gidder å svare mer nå. har allerede sagt at jeg ikke kan dette

Endret av Spinexel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...