EivindS_ Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Eneste du trenger å se på er skjermkortet. Resten er så og si standard i alle laptoper og har nesten ingenting å si for ytelsen i spill. Simple as that Til skole vil jo alt duge, iallefall om batterilevetid og vekt ikke er en viktig faktor. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) alt i alt kommer 6930G dårligst ut siden 5739G er bedre enn den og 17 tommer'n er best av de, men får litt dårligere spilloppløsning eller no mot litt bedre skrivebordsplass. Tror jeg vil ofre skrivebordsplassen da asså Siden 17" er den som blir "verst" å få tak i, mens 6930G er på spaceworld nå (sku visst kanskje komme non nye modeller uka så får snoke litt rundt da) og 5739G er bare å få bestilt fra nærmeste Euronics butikk Så da står egentlig valget mellom 6930G og 5739G, og hvis 5739G er bedre enn 6930G på alle punkter + litt større skjerm så er vel valget klart egentlig. hvor god er 5739'en i forhold til 6930'en? sorry at e maser altså Endret 15. august 2009 av Spinexel Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Satta* er det mulig? 5739G er minst, 0.4" mindre skjerm. 5739G er minimalt bedre. De er så like at det bør være andre faktorer enn ytelse du burde sett på. Velg 5739G pga den er minimalt bedre og har nyere GPU. Står btw i linken at 6930G er utgått. Forte deg å kjøpe den om du vil ha den istedet. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Satta* er det mulig? 5739G er minst, 0.4" mindre skjerm. 5739G er minimalt bedre. De er så like at det bør være andre faktorer enn ytelse du burde sett på. Velg 5739G pga den er minimalt bedre og har nyere GPU. Står btw i linken at 6930G er utgått. Forte deg å kjøpe den om du vil ha den istedet. hiss deg ned, det ordet du skulle skrive, skrives med EN t, bare for å ta igjen litt da jeg så på 16" merket jeg litt forskjell fra den jeg har nå, så det er derfor jeg gjerne vil litt større enn 15,4"! Det er fordi min hakke de Num-tastene eller hva de nå heter, og jeg synes det er greit med de men men takk for hjelpa, regner med du ikke gidder å svare mer nå. har allerede sagt at jeg ikke kan dette Endret 15. august 2009 av Spinexel Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Kommer an på dialekta og hvordan man uttaler ordet, hence to t`er. Vet det er feil. Greit nok at du ikke kan dette, men man lærer mye av å lese litt på google. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå