Mekanikeren Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hei har en Audi fra 93 der jeg akkurat her hatt STORE problemer med å skifte dynamo (var en skru som var ødelagt) Dette resulterte i at jeg måtte ta av registerreima for å komme til!!! Men laget meg et merke i reimhjulet på topp og i reima, monterte dette sammen og startet bilen. Dette virket ok, men det virker som motoren har mistet MYE effekt. Kan det vere at jeg har bommet med et hakk på montering av registeret??? (det stemmer på topp, men det KAN ha gluppet forbi på bunn) Hva vil så vere utfallet om jeg det gjorde?? Det er ingen ulyder av motoren på noen måte, men det virker som den bruker MYE bensin.... Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Mest sannsynelig en bom på et hakk eller to. Enten er det faste merker, eller bolter eller tilsvarende for å sjekke posisjonen. Når du nå¨mest sannsynlig må ta av reima igjen og så bytt den, da det ikke er rare greiene for ei ny. Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Bytter du reima, bytter du strammehjul også. VIKTIG. Du må stille inn tenninga igjen. Dra på møller å spør hvor mange grader tenninga skal være på, så er det bare å få taki en kar med et apparat som måler tenninga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå