tsxpower Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 ja, hva synes du om opel frontera? er det en grei bil. skal kjøpe meg en sånn. og lurer bare på hvordan de er. er en 1993 mod 2.3tdi jeg skal kjøpe da Lenke til kommentar
tsxpower Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 ingen som har noe meninger om denne typen bil? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Tja, den er jo basert på en Isuzu-modell med heimkokt motor, den er vel bygget i England svjv. Sjekk for rust og at den er velholdt, ellers er det vel sikkert en grei bil. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Er vell den Opelen vi har vært mest fornøyd med Lenke til kommentar
tsxpower Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 (endret) har vert og sett på en jeg å. en 1993mod. men er det vanskelig og justere ventiler, og bytte dyser på disse bilene. ? Endret 22. august 2009 av tsxpower Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 har vert og sett på en jeg å. en 1993mod. men er det vanskelig og justere ventiler, og bytte dyser på disse bilene. ? Vet ingenting om det, men vet at om varmeregisteret skulle ryke så er det en 16timers jobb på verksted. Du må ut med hele dashbordet. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Se offroad.no , er en pop bil der Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 har vert og sett på en jeg å. en 1993mod. men er det vanskelig og justere ventiler, og bytte dyser på disse bilene. ? Hvis du ikke kan så mye om motor, så burde du ha en motorkyndig med deg når du skal justere ventilene. Hvis du er usikker på hvordan dette skal gjøres så ikke gjør det selv. For en motorkyndig person burde dette være en grei jobb som ikke behøver å ta så lang tid. Og når det gjelder dysene, så har jeg ikke byttet på en frontera før, men jeg har byttet på andre diesel motorer og dette var en lett jobb å gjøre selv. Men som sagt jeg vet ikke hvordan det er på frontera, om det er vanskelig å komme til og lignende. Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Frontera er kanskje en grei bil, men om jeg skulle kjøpt firehjulstrekker nå ville den ikke akkurat vært den første bilen jeg hadde sett på. Har og blitt fortalt at disse sliter med bruken de er tiltenkt, dvs terreng. Lenke til kommentar
tsxpower Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 jeg skal ikke bruke den i terrenget, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå