Disorder Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hei! Jeg ble litt fryst ut her istad når jeg satt og surfa. Det ringte plutselig en fyr på Skype. Han het Sverker Olaffson. Jeg avviste og sendte melding hvor jeg spurte om han hadde ringt feil. Da svarte han: "Neij, jag vil prate med dig". Da ble jeg ukomfortabel og blokka han. Jeg er fortsatt litt skremt... Noen som har opplevd lignende? Jeg søkte på navnet og en svensk programleder heter det samme, men flere har vel samme navn... Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 har du gitt ut skype kontoen på noe nettsted? Lenke til kommentar
ku7 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Har ikke opplevd lignende selv, men vet det er mange som bruker skype som en veldig enkel metode å kødderinge på. Forøvrig burde du tatt den og skremt han mer enn han skremte deg, du er jo tross alt boler med hele oslo i ryggen, samt hagle under hodeputa og fly forbanna for at han ringte deg uten grunn Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Kanskje en tilfeldig person som var ensom. Har hendt jeg har ringt tilfeldige folk for å snakke. Er man i Skype Me!-modus så får man tåle at skumle folk ringer en ut av det blå. Jeg hadde ikke klart å tøyle nysgjerrigheten, så jeg hadde nok ringt han opp igjen og spurt hva han ville. 1. Ring han 2. Hør hva han har å si 3. ?????? 4. PROFIT! Lenke til kommentar
quakie Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Har hendt flere ganger at helt ukjente folk har skrevet til meg på skype, jeg har bare ignorert+slettet dem. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Jeg har ikke gitt ut noe som helst. Jeg er en enkel fyr som bare har to venner på Skype jeg snakker med der. Jeg vil ikke akkurat snakke med han, han kan være en pervers fyr med syke tanker. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Han kan være en pervers fyr med syke tanker. Kan hende han ikke er det. Skader vel ikke å høre hva han har å si? Folk på Internett er stort sett normale mennesker, fakta. Om han er ubehagelig så bare blokker/ignorerer du han. Men, det er opp til deg. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Folk burde vel ikke ha grunn til å ringe en helt fremmed over Skype. Jeg holder meg unna, men godt å høre at folk er optimistiske, jeg måtte søke litt trøst her, hehe! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Haha, kanskje han har hørt du er god på cyber eller noe og ville teste deg. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Nå DET er noen syke tanker, haha. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hei! Jeg ble litt fryst ut her istad når jeg satt og surfa. Det ringte plutselig en fyr på Skype. Han het Sverker Olaffson. Jeg avviste og sendte melding hvor jeg spurte om han hadde ringt feil. Da svarte han: "Neij, jag vil prate med dig". Da ble jeg ukomfortabel og blokka han. Jeg er fortsatt litt skremt... Noen som har opplevd lignende? Jeg søkte på navnet og en svensk programleder heter det samme, men flere har vel samme navn... lol. En person som prater svensk og som har samme navn som en svensk programleder, lukter noen som vil trolle med deg. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Om man ikke vil ha slikt får man bare droppe skypeme status, poenget med statusen er jo at folk kan søke deg opp og ringe Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Skype er alltid morro å kødderinge med! Spesielt på lan med 48 timer med døgning, redbull og stemmefordreier! Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Skype er alltid morro å kødderinge med!Spesielt på lan med 48 timer med døgning, redbull og stemmefordreier! FAEN, blir dritt hyper av reddbull! lollorhino! Edit: Gi meg informasjonen til denne mannen, jeg akter å prate med han! Endret 14. august 2009 av Aleck Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Mange har skrevet/ringt meg også. Ikke noe big deal, det går jo an å søke etter folk der.. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hehe, var så sykt vittig den tiden vi ringte til en haug av kinesere og bare sa chingchong osv til dem. Lenke til kommentar
hart Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hehe, var så sykt vittig den tiden vi ringte til en haug av kinesere og bare sa chingchong osv til dem. Neste gang du har en som snakker kinesisk på tomannshånd.. be vedkommende oversette dette ordet for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå