Gå til innhold

Feature: Stortitler på rekke (Multi)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er jeg den eneste som i et øyeblikk funderte på om det øverste bildet var fra et spill? :p

Haha, godt å høre det var flere som tenkte det. "Jøss, nytt sim city? Det ser jo LEKKERT ut" var tanken som for gjennom hodet mitt :p

Lenke til kommentar
Cryengine 3 ble vell brukt til Konsoll versonen av Crysis?

CryEngine 3 er ikke bare laget for Playstation 3 og Xbox360, men også PC. Best konsollgrafikk finner du nok på playstation ettersom Agei PhysX støttes, men da skal også CryEngine 3 være mer eller mindre basert på PhysX motoren, som Svartasmeden hevder.

Ja CryEngine 3 er mye bedre enn CryEngine 2, PC versjoner kan ha nydelig grafikk mens konsoller vil få det de maks klarer som også kan bli ganske bra. spillet vil også virke på flere eldre pcer da den laveste grafikk instillingen blir mye lavere enn i Crysis 1. Low vil sikkert se litt gammelt ut i Crysis 2.

Annet er at CryEngine 3 kan bruke CUDA/PhysX noe som vil si at hvis du har Nvidia skjermkort som Crysis 2 er optimisert for vil du få en bra Fps, Grafikk og ikke minst Fysikk. CUDA Kjernene kan ta over veldig mye CPU og visse GPU arbeid.

I en techdemo fikk en GTX 280 over 140 FPS slik jeg husker.

feks: En GTX 280/285 med 240 CUDA kjerner + GPU + Flerkjerner CPU + Crysis 2 + 4 GB Ram + Windows 7 = Seier over den trege Fps kjent i eldre Crysis spill.

Lurer på å ha lest noe delvis liknende, men lurer fortsatt litt på hvor du har det i fra ;)

Nylig presenterte CryTek Cryengine 3 på en teknologimesse der de viste frem motorens nye refleksjons teknologi.

Til Spillverket, om dere lurte på hvor jeg har mitt i fra(beklager om dere savnet kilde):

http://www.crymod.com/thread.php?threadid=52661

http://www.crymod.com/thread.php?threadid=52567

http://www.crymod.com/thread.php?threadid=52526

Lenke til kommentar

Ja CryEngine 3 er mye bedre enn CryEngine 2, PC versjoner kan ha nydelig grafikk mens konsoller vil få det de maks klarer som også kan bli ganske bra. spillet vil også virke på flere eldre pcer da den laveste grafikk instillingen blir mye lavere enn i Crysis 1. Low vil sikkert se litt gammelt ut i Crysis 2.

Annet er at CryEngine 3 kan bruke CUDA/PhysX noe som vil si at hvis du har Nvidia skjermkort som Crysis 2 er optimisert for vil du få en bra Fps, Grafikk og ikke minst Fysikk. CUDA Kjernene kan ta over veldig mye CPU og visse GPU arbeid.

I en techdemo fikk en GTX 280 over 140 FPS slik jeg husker.

feks: En GTX 280/285 med 240 CUDA kjerner + GPU + Flerkjerner CPU + Crysis 2 + 4 GB Ram + Windows 7 = Seier over den trege Fps kjent i eldre Crysis spill.

For det første: CryEngine vil aldri bruke CUDA/PhysX, hvor har du fått det fra ? Jeg har jobbet MYE med CE2 og har fulgt med på Crymod anngående CE3, den vil ikke støtte PhysX.

For det andre: Det er ikke noe som heter "CUDA kjerner", det er programerbare shader prosessorer.

Lenke til kommentar
CryEngine 3 er ikke bare laget for Playstation 3 og Xbox360, men også PC. Best konsollgrafikk finner du nok på playstation ettersom Agei PhysX støttes, men da skal også CryEngine 3 være mer eller mindre basert på PhysX motoren, som Svartasmeden hevder.

Er ikke nvidia physx der nei. men ja, playstation vil nok fortsatt klare det lille ekstra bedre enn 360 ;)

Lenke til kommentar
Jeg tar det som en personlig fornærmelse at Mafia 2 ikke er på favorittlisten deres :p

Hehe, jeg hadde forstått det om det var pelokken som var sendt ned der siden han skammelig nok boikotter å prøve ut Mafia. Kanskje han har truet dem til taushet?

Fra spøk til dødelig mopp, jeg håper det kommer mer Mafia II nyheter snart. Er ikke trygt for fritiden min. Først dukket Guybrush opp igjen og så venter jeg på denne her. Farlig. :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...