eLang Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Som overskriften sier, er det noen her som har prøvd Kodak ZX1? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Nei, men driver selv å se på slike "pocket camcorder". Jeg skal vente på Kodak zi8 som kommer nå snart på slutten av måneden og se hvordan den er. Den har stabilisering (noe ingen av slike kameraer har), og filmer i 1080. Har sett på mye video review på YouTube osv, og det virker som om Kodak Zx1 og zi6 sliter litt å filme i lav lys, og har dårlig mic...håper det er bedre med zi8. Men om jeg skulle ha nå med en gang, ville jeg heller kjøpt Creative Vado HD (som har en syk vidvinkel og svært god bilde) enn Kodak Zx1....eller mulig kjøpt Flip Ultra HD. Lenke til kommentar
eLang Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Har bestilt Kodak zx1, men skal avbestille det, og heller vente på Kodak zi8. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1hOONIiU Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 har brukt ZX1 i 3 mnd. Fikk meg en overraskelse da jeg skulle filme i birkebeinerrittet. Det var som sakt regnvær den dagen(kameraet er jo water resident)så tenkte at dette er vel kameraet jeg kunne ta med. Etter en stund begynte det å dugge på innsiden av linsen så opptakene ble lyse og uklare. Pokker og. Ellers har kamerat fungert til sitt bruk. Må bare huske og bevege kameraet sakte så du slipper forstyrringer (ikke stabilisator) Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Testet zi8 forige uke, var ikke fornøyd. Dens "stabilator" var ræv dårlig. Den gjøre ikke det du tror, den jobber for å hindre blur når du beveger den for fort. Hjelper ikke mot risting, og det dukker opp en plagsom flimmer nederst på filmen. Men det beste er at på 720 kunne du kjøre med 60fps. Bildet ble vannvittig glatt og flott da. Uansett så leverte jeg den tilbake, og har bestilt Creative Vado HD heller, er billig hos komplett nå, -35%. Såg mangen tester på Youtube og Vado HD har kanon bra farge, og vidvinkelen er den beste på markedet. Ikke bare det, men den er lettest og minst. Vil sikkert passe bedre i lommen. Så jeg gleder meg å teste den. Behovet mitt er å kunne ha den med på hverdagen og filme litt her og der. Skal jeg filme noe sikkelig, som ferie turer bruker jeg heller min sikkelig Sony camcorder. Endret 13. september 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå