bkf_94 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 En venn av meg ringte og fortalte at han nettop avinstallerte Mozilla Firefox. Han vil tilbake til internet explorer men glemte å installere det før han avinstallerte MF. Han har internet tilkobling men ingen internet snarvei, noen som vet en utvei? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 start, kjør, iexplore.exe Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 start, kjør, iexplore.exe Funket ikke. Noen andre ideer? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Kan man ikke åpne f.eks Min datamaskin og søke i adressefeltet der? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Nå skal det litt til å kunne fjerne IE. Forsøk med Windows Update og se om den starter IE. Hjelper ikke det må han prøve en repair av Windows. Endret 14. august 2009 av PerB Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) start, kjør, iexplore.exe Funket ikke. Noen andre ideer? Du kan ikke tenke deg å beskrive dette "litt" bedre enn bare "funker ikke" eller hva? Hva skjer? hva er det som ikke hender som bør hende? Det er høyst tilsomt at kameraten din faktisk har fjernet IE totalt fra maskinen. en annen alternativ måte å bruke iexplorer er å bare skrive en webadresse rett inn i adressefeltet til vanlige explorer, altså for eksempel i adressefeltet i "min datamaskin". -Stigma Endret 14. august 2009 av Stigma Lenke til kommentar
K011 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) En venn av meg ringte og fortalte at han nettop avinstallerte Mozilla Firefox. Han vil tilbake til internet explorer men glemte å installere det før han avinstallerte MF. Han har internet tilkobling men ingen internet snarvei, noen som vet en utvei? du laster ned internett explorer, og sender det til han på msn. eller tar turen bort med det på en minnepenn eller noe. vær kreativ. haha. det dær var det dummeste jeg har lest. men beste svaret. "send på msn" ^^ ja vær kreativ dummeste? hahaha! du likte den ja. men det er jo så enkelt som det kan bli da ;D Endret 15. august 2009 av Kris00011 Lenke til kommentar
1915 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 haha. det dær var det dummeste jeg har lest. men beste svaret. "send på msn" ^^ ja vær kreativ Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Mye er sakt, men system gjenoppretting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå