Kamelot Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hei. Har et mål om å ta av 10-12 kg. Har i ca. 1 måned gått på fjellet like ved der jeg bor. Økta tar ca. 1 time. Jeg går først en fjellrygg med rimelig bra stigning(bratt nok til at det er mulig å gå rimelig greit oppover) Dette tar ca. 12-15 min. uten stopp. Deretter går jeg fjellryggen på den andre siden ned igjen(ca.10 min.). De siste 30-35 min. går jeg rundt og hjem igjen i en skog med kupert terreng. Har den siste uka fra å gå en gang om dagen til å gå denne to ganger per dag+ ei økt med en spasertur på ca. en halvtime med moderat intensitet. Hjemme her har jeg et par manualer liggende og har tenkt å ta de i bruk Men jeg trenger noen gode tips fra dere om noen gode øvelser som jeg kan bruke til disse manualene+ noen gode øvelser for mave og rygg. Her er den berømte sit-upsen uaktuell for min del. Den ødelegger mer enn den bygger, for å si det sånn(Snakker av erfaring ). Håper på posivtivt svar MVH Kamelot Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 http://www.bodybuilding.com/fun/exercises.htm der kan du velge dumbells only, det står en del øvelser der. Lenke til kommentar
Kamelot Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Ser her ja. Takker Lenke til kommentar
Knife Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/ Anbefaler å kjøpe en stang du putter inn i døren så du kan ta chin ups og pull ups, og så kan du også kjøpe en dips stang så du kan begynne med dips. Lenke til kommentar
Kamelot Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Takker for svar. Synes det var to fine sider dere linket til her. Det blir nok et innkjøp av disse stengerne etterhvert også. Det blir nok treningstudio til høsten også. Så nå har jeg en god mulighet til å få trent litt teknikk på de forskjellige øvelsene Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå