jegererik Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Lurer enkelt og greit på hva en eldrelandslagsdrakt med samtlige av de daværende spillerene sine signaturer er verdt, nok til at det er noen vits i å prøve å selge den ? drakten har blandt annet signaturen til vidar rise og tore andre flo. hvis jeg ikke tar helt feil er den rundt 10 år gammel. Noen av signaturene : Hele drakten : Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Selv hadde jeg beholdt en slik drakt, men det er opp til deg om du vil selge den. Du hadde nok fått mye for den. Hvilke andre signaturer er det da (utenom Riseth og Flo)? Lenke til kommentar
jegererik Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Er litt usikker på alle autografene, mange av de er vanskelige og lese, Ole gunnar solskjær er hvertfall på den så vidt jeg ser Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Er ikke sikkert du får et nøyaktig svar her. Tror du burde be en moderator flytte tråden hit. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Ofte vanskelig å få solgt slike drakter da det er mange som forfalskede også, men det er nok mulig å få solgt til en grei pris. Hvor mye forventer du å få? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå