Jimmy Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 hei noen som vet åssen jeg finner ut hva slags tower jeg har, skal nemlig kjøpe nytt hk, så jeg må finne et som passer towert mitt. Takk Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 åssen skal vi finne ut det? Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Skriv her hva det er så skal jeg fortelle det jeg... Neida, fra alvor til spøk; Det pleier og stå hva det heter bakop toweret.. Hvis det ikke er et kjent et som chieftec eller noe så vet jeg ikke helt hvordan. Det avhenger ifra tower til tower. Men har du digitalt kamera kan du jo ta et bilde så blir det sikkert litt lettere. MVH Jørgen Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Hva slags type det er, er ikke så interessant. Formfaktoren er det viktige her. Er det noenlunde nytt, er det nokså sannsynlig at det er ATX-formfaktor. PS: Lag et litt bedre emnefelt, så slipper du at tråden blir stengt. Lenke til kommentar
Jimmy Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 tror jeg var litt trøtt i sta jeg.. Men det jeg mener er, noen som vet hvor på toweret jeg skal leite for å finne det ut... Takk Jørgen Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 hei noen som vet åssen jeg finner ut hva slags tower jeg har, skal nemlig kjøpe nytt hk, så jeg må finne et som passer towert mitt. Hvis du tenker på ATX/AT/Micro-ATX, så er det er det bare å se på strømforsyningen for å se om det er ATX/AT. Er strømkabelen som går til hovedkortet av den "nyere typen" er det ATX. (AT er en gammel standard, og har du kjøpt dette toweret de siste åra, så er det nesten helt sikkert ATX). Om det er Micro-ATX eller ATX ser du på størrelsen. Micro-ATX kabinett er vanligvis vesentlig mindre. (Micro-ATX hoverkort passer i ATX kabinetter, men ikke omvendt). Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Men det jeg mener er, noen som vet hvor på toweret jeg skal leite for å finne det ut... Det finnes forskjellige produsenter av kabinetter, så noe fasitsvar er det ikke... på mine kabinetter står det ingensteds (men så er det ikke "merke"-kabinetter heller...). Hvis det står noen plass på kabinettet ditt hva det er, er det jo bare å leite. Se under, bak, på sidene og inni... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå