minimum payne Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 for høy pris, og jeg liker ikke glossy skjermer på bærbae, det gjør dem ubrukelige på tog og andre lyse steder. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Tja prisen kan vel tildels forsvares med at alt skal inn i ett trangt rom, pleier å være slik. Jo mindre kabinett jo dyrere grunnet å klare å stappe alt inn å få det til å funke etc etc. Også er det jo ikke akkurat dårligste hardwaren man får tak i heller. Bare å se på tvene det, en 19"-21" lcd koster vel mer enn f.eks en 32" lcd. Men syns den er dyr jeg også, men det er vel fordi jeg ikke har noe særlig med penger og bare støv i lommeboka. Men hadde jeg hatt penger så kunne jeg ha kjøpt den for å dra den med på lan+eksternt tastatur og mus. Begynner å bli halv lei av å drasse på kassa som står her pluss skjermen som veier sitt også. Endret 16. august 2009 av meg0709 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Ser i alle tester av bærbare på HW at folk klager på vekt. lurer på hvor svak og veik den gjennomsnittlige forum bruker er??? klarer man ikke bære rundt på 6 kg er man faktisk litt lat ser for meg at neste gang det er samling i vikingeskipet at man har en konkuranse, hinderløype med tung laptop. med og uten trillebår osv er bare tull at det i det heletatt er batteri, kunne vært rom for 2 hdd ekstra i stedet. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jo, dette er jo en maskin for den som ser etter en desktop-erstatter, og som er lettere å drasse med seg på LAN enn en svær kasse med tilhørende skjerm. Som Simen1 nevner, dette er ikke noe for langreisende med buss/tog e.l. Dumt å få blodpropp i beina og kokte familiejuveler. Lenke til kommentar
avo Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Ser i alle tester av bærbare på HW at folk klager på vekt. lurer på hvor svak og veik den gjennomsnittlige forum bruker er??? klarer man ikke bære rundt på 6 kg er man faktisk litt lat Regner meg ikke meg selv som svak eller lat, men gidder likevel ikke dra med meg noe slikt monster frem og tilbake på jobb hver dag. Toshiba Portégé R500 er akkurat passe som BÆRBAR. Selv om jeg noen få ganger kan ønske meg mer ytelse og større skjerm, er det ikke vært bryet å drasse med noe større. Til grovarbeid har jeg en HP Z800 med dual X5570 og Quadro FX5800 kort - det kan ingen bærbar hamle opp med. Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Når det gjelder spill vinner W90vp klart over de sammenlignende ved høye oppløsninger og innstillinger. Legg spesielt merke til at Crysis er fullt spillbart på høye innstillinger og en oppløsning på 1900x1200. (Fra ytelsesdelen) Lurer på hvordan man får til å spille Crysis på 1900x1200 på en skjerm med oppløsning på 1920x1080. I konklusjonen står det for øvrig at skjermen har 1920x1200 oppløsning. Endret 17. august 2009 av Bl4cKnD Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Ser i alle tester av bærbare på HW at folk klager på vekt. lurer på hvor svak og veik den gjennomsnittlige forum bruker er??? klarer man ikke bære rundt på 6 kg er man faktisk litt lat Evt. har man annet man også vil bære på, eller bare ha så lett oppakning at det ikke blir noen byrde å ha med seg maskina. er bare tull at det i det heletatt er batteri, kunne vært rom for 2 hdd ekstra i stedet. Den har jo allerede plass til 2 harddisker og er man ikke fornøyd med det kan man jo bruke eksterne disker eller nettverkslagring. (Med mindre man skulle finne på å drasse den bort fra sitt faste skrivebord.) Batteri er kjekt selv om maskina egner seg for stasjonært bruk: UPS Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ser i alle tester av bærbare på HW at folk klager på vekt. lurer på hvor svak og veik den gjennomsnittlige forum bruker er??? klarer man ikke bære rundt på 6 kg er man faktisk litt lat Regner meg ikke meg selv som svak eller lat, men gidder likevel ikke dra med meg noe slikt monster frem og tilbake på jobb hver dag. Toshiba Portégé R500 er akkurat passe som BÆRBAR. Selv om jeg noen få ganger kan ønske meg mer ytelse og større skjerm, er det ikke vært bryet å drasse med noe større. Til grovarbeid har jeg en HP Z800 med dual X5570 og Quadro FX5800 kort - det kan ingen bærbar hamle opp med. håper ikke arbeidsgiveren din leser innlegget ditt, hva skal du med denne bærbaren på jobben? spille?? teiteste innlegge noen sinne. Kjøp da en bærbar som er ment for jobben da vel Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Tja han bruker sikkert begge i jobb sammenheng, noen trenger litt kraftig maskin på jobben og alle som har litt kraftig jobbe maskin bruker den til å spille med på fritiden ihvertfall, hva folk gjør i jobb tiden får arbeidsgiver hamle opp med. Men nå er vel ikke quadro kortene ment for spilling så tror neppe det er det han driver med, men jeg kan jo ta feil så klart men uansett. Og så lenge han faktisk gjør jobben han er satt til slik den skal gjøres så ser jeg ikke negativt på at han tar en pause eller har det litt arti med litt små spilling. Lenke til kommentar
brucelee.will Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 folk har virkelig blit svake, vis de sysn 6 kg er tungt Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hva skjer med alle fjortisinnleggene om at folk er svake? For å si det på deres språk: jeg kunne sikkert jult dere opp med begge henda bakbundet, men det har ingenting med hvorvidt jeg gidder å kjøpe eller å ha noe å gjøre med noe så idiotisk som en diger bærbar. Den har ingen bruksområder utover en enkel LAN-PC, og det trenger jeg ikke per i dag. Lenke til kommentar
kthrane Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hva med "billigversjonen" da. Hva tror dere om den?? http://www.datakjeden.no/PartDetail.aspx?q=p:2502071 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå