tormoddf Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 En fullverdig erstatning for stasjonære spillmaskiner. Les mer Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Dere glemte et minus: Slepbar 6kg + strømforsyning *grøss* Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) sykt, 6kg er litt vell mye... Endret 14. august 2009 av .GiLL Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Prisen er jo galskap i forhold til ytelse om man sammenligner med stasjonær, og forøvrig andre laptoper også (Kanskje ikke Apple og Alienware?). Tror dette blir et nisjemarked. Lenke til kommentar
Imsochobo Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Prisen er jo galskap i forhold til ytelse om man sammenligner med stasjonær, og forøvrig andre laptoper også (Kanskje ikke Apple og Alienware?). Tror dette blir et nisjemarked. Hvis du har prøvd en sånn vs en nvidia basert laptop tenker du nok om igjen. GTX260M SLI = 9800GT SLI I desktop variant. 4870x2 som sitter i w90vp har klokk på 600 mhz, du kan trygt øke denne til 660 mhz for å få en kraftig ytelses økning. stock på desktop 4870 er 750 mhz, så du får mer "riktig" kort fra ati sin side enn fra nvidia når det gjelder laptops. Bygge kvaliteten er kjempe bra, det finnes nesten ingen vesker/sekker til å ha den i, når du går med den så ser man tåååpelig ut. Men ellers en flott dyr maskin, du kan plukke de opp for rundt en 20 000 i england og andre land.(dog uten øæå, hvis du kjøper denne så regner jeg med at du kan tastaturet!) Endret 14. august 2009 av Imsochobo Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Maskinen er allerede tatt ut av produksjon så dette var sene nyheter. Det blr for dyrt og for nisjemarkedet. http://www.notebookcheck.net/Review-Asus-W...ok.18490.0.html Litt teit å ha reviewen så sent, og ikke minst ikke nevne dette. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hvis man trenger en så kraftig 'bærbar' for f.eks. å flytte den mellom hybel/hjemme, så kan man jo like godt kjøpe to bra stasjonære, med 24-tommers skjerm og greier, og heller flytte filene man skal ha med seg frem og tilbake på en ekstern disk. Mindre å dra på det... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Takke meg til stasjonær. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Gammelstasjonære min veide et halvt kilo mer enn denne, i et ATX miditower. Med en 19" LCD er vi oppe i? 10 kanskje? Takke meg til stasjonær jeg også Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 hvordan kan batteritid på rett over en time ikke settes som minus? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 hvordan kan batteritid på rett over en time ikke settes som minus? Kansje fordi den trekker så ekstremt mye strøm pga ekstremt krevende maskinvare. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Men alt er jo relativt. Når man kjøper denne blekka, vet man jo at man aldri kommer til å kunne bruke den noe særlig på batteriet allikevel. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Satan for ei gølsa maskin! Men ser ikkje heilt poenget i berbar (slepbar) maskin når den veg seks kilo og batteriet kun varer i litt over ein time. Då er liksom halve vitsen borte... Endret 14. august 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Håpløst.. ikke rart den er tatt ut av produksjon, dette vil aldri selge til massene, prisen må ned og det er vel per i dag ikke mulig på denne hardwaren. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Dere glemte et minus: Slepbar 6kg + strømforsyning *grøss* Jeg skulle til å si det samme men kom på at maskina neppe er ment for å hverken bæres eller slepes. Den er nok ment for stasjonært bruk. I verste fall for folk som helgependler med bil eller lignende. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Trailer kansje? Semi? Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Fikk veldig stor interesse for denne bærbaren! Helt til jeg så prisen, ALT for overpriset. Er folk virkelig så "svake" ? Sånn seriøst.. 6kg er ikke en dr*** uansett, denne pcen er FOR gamere og vi bryr oss v e l d i g lite om vekt. Endret 14. august 2009 av hproslan Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Fullstendig ubrukelig PC. Ikke fungerer den som en bærbar, og ikke har den en forsvarlig pris som en stasjonær (ei heller spesifikasjoner, med en middelmådig skjerm, blant annet). Tull kaller jeg slikt. Endret 15. august 2009 av CAT-scan Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hadde prisen vært redusert med 30-40% så kunne den nok vært aktuell for noen, men til over 26 lapper, neppe. Se f.eks Asus G50VT som selges for 10k hos siba.no og yter omtrent 40% mindre. Da får man "akseptabel" gaming ytelse til langt under halve prisen, noe som burde holde, ihvertfall om man har en stasjonær PC man kan bruke til vanlig. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Gamere slår seg ikke til ro med slikt svada, 22" widescreen er et minimum, og det er bare skjermen. Denne pc`en har ingenting med gamere å gjøre. Sånn er det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå