4588pkdkrikue5c Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Hei, Eg har eit lite problem eg ikkje heilt ser korleis eg kan løyse. Planen var å slette fleire filer på ein gong, med informasjon frå MySQL. Fila eg har tenkt å slette identifiseres med ID i MySQL. Utfrå ID'en kan eg sanke samen sti til mappa som skal slettes. Problemet er berre at eg skal slette fleire filer - ikkje bare ei. Slik eg har gjort til no har eg ei liste i HTML med checkboxar kor ein kan velje kva ein vil slette. Lista med checkboxar vart posta til PHP i ein array - kor ID'en i mysql er verdien. Det eg altså vil gjere er å lage ein funksjon (ei løkke?) som henter ut informasjon basert på ID frå MySQL på kvart element som er merka, for så å slette ei fil basert på denne informasjonen. Slettfunksjonen har eg allereie laga for ei og ei fil (unlink). Nokon som kan hjelpe meg å samle tankane? Redigert: Eg fann løysinga! Det var berre å nytte foreach-funksjonen. foreach($_POST['formnamn'] as $raw => $ferdig){ // her kan eg berre ha kommando får å slette då løkka vart køyrt til det ikkje er fleire elementer i arrayen. } Beklager oppstyret, men håper likevel nokon kan dra nytte av dette.. Endret 14. august 2009 av steffenz Lenke til kommentar
j0achim Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Et lite eksempel. $files = array('file1.ext', 'file2.ext','file3.ext','osv osv....'); foreach ($files as $fil) { // Her gjør du det du vil med filen. echo $fil."\n"; } Ahh så litt bedre etter, jeg har skrevet selv en funksjon som du beskriver jeg skal se om jeg kan grave den frem Endret 14. august 2009 av j0achim Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Takk for svar j0achim! Dette blei akkurat løysinga, eg hadde berre litt sperre et augneblikk der. Slo akkurat opp i "Webprogrammering i PHP" boka og fann funksjonen.. Men tusen takk likevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå