runeah Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Nytt InParty i Høst!! www.inparty.org For 11. gang fyller vi Ridderhallen med spill og morro! LANet holdes i Fetsund, 7 km øst for Lillestrøm, 3 mil utenfor Oslo. Vi har plass til 200 deltakere. 18. - 20. september Inngang : KR 200,- Premier for (over?) 10 000,- ! Ta med din Xbox360 og/eller PC for å delta i: * Halo 3 og Fifa 09 turneringer * CS 1.6 og CoD4 * Rebusløp! * Racerbilbane? * TRACKMANIA * Og mye mer! Inparty Tilbyr: * Minst 40 mbps internett * GRATIS frokost begge dager, med Tine produkter * Premier i hytt og gevær * Masse morro når høstværet setter inn! www.inparty.org for påmelding Vi er et non-profit foretak. Alt av inntekter går tilbake til deltakerne! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 I'll be there! Lenke til kommentar
Garney Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Vil det fortsatt bli en CoD4 Compo for pc? Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 blir det 2on2 i CoD4 ? Som ikke kjøres samtidig som cs'n? Lenke til kommentar
runeah Skrevet 2. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 blir det 2on2 i CoD4 ? Som ikke kjøres samtidig som cs'n? Det blir CoD4 og det blir 2on2. Og jeg lover at den ikke kjøres samtidig med CS. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Dette høres krem ut. Vant cs compoen i vinter. kommer kanskje nå til høst. Lenke til kommentar
runeah Skrevet 6. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Vant du CS compoen har jo du og de du vant med gratis inngang Lenke til kommentar
runeah Skrevet 9. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Her er noen smakebiter av premiene dere kan vinne: Mju Tough 6000 med Olympus sekk Nikon D40 Speilrefleks Canon kompaktkamera Canon Printer Dette er bla. til en fotokonkurranse, som dere sikkert skjønner. Selvsagt har vi andre premier i de andre compoene også! Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 er du i ledelsen i party'et eller runeah? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 lov å ha med noen "små" høyttalere (noen tusen watt) Lenke til kommentar
runeah Skrevet 11. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Jeg er arrangøren ja. Jeg driver en forening som heter Fet aktiv fritid, og sammen med Sea-Shell arrangerer vi InParty 2 ganger i året Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Da var herligheten over. Det gikk ikke dårlig det, bortsett fra at det var endel drittunger der som hadde fortjent en knekt nakke. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Å? Hvorfor det? Var i hvert fall stappfullt i år! Første gang jeg har sett det har vært så fullt. Men var nå faktisk en del 6. klassinger, som spesiellt maste på meg om jeg kunne gi de CS og Battlefield 2 da de så at jeg spilte det. Satt jo dessverre ved siden av en hel gjeng 6. og 7. klassinger. Også selvfølgelig løp dem da rundt med en Red Bull i hånda og var veldig tøffe.. Endret 24. september 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Var noen unger som fant stor humor i å slippe ut lufta av luftmadrassen min så jeg våkna opp rett på det kalde gulvet med en støl og jævlig rygg. Var også noen som ikke klarte å holde kjeft i sovesalen. Burde vært forbud mot å snakke så jævlig mye der nede. I tillegg var det noen som tusja med sprittusjen på siden av skjermen min over knappene. Veldig morsomt. Bortsett fra det så var det helt greit. Overraskende stabilt internett, ingen tyverier og lite dritmusikk fra scenen. Enig at det var forferdelig mange små barn der denne gangen. Skjer med det? Håper for all del at det ikke blir like fullt neste gang. Det var håpløst dårlig plass. Er faen ikke lett å spille compo med 60 cm til rådighet. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Var det jenter som snakka i 'sovesalen' der? Hørte i hvert fall jeg. Plagsomt nok. Og hvorfor det var så mange småbarn der nå, tror jeg at jeg har svaret på; En av lederne der ved navn Erland (kan vel gi navn her?) har begynt og jobbe på andre skoler i Festund nå som Garderåsen og Hovinhødga, der han underviser 6. og 7. trinn. Så han har vel informert disse om LAN-et. Og da gikk vel de i ekstase, ettersom det sikkert er første LAN og greier. Så kom det jo veldig mange også. Irriterer meg litt. Burde være en grense egentlig. Noen av de er så kjepphøye, og så veldig "tøffe" mot oss eldre. Men med en gang du sier noe holder de kjeft og går. Og at de alltid er så tøffe med disse energidrikkene er litt morsomt EDIT: Ja. Internettet var veldig bra i år. Ingen dødtid i år heller. Var vle det i Februar. Endret 24. september 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Kan ikke akkurat nekte de yngre inngang. Det er dårlig business. Noen må bare lære dem at "alle barna"-vitser kanskje ikke er det jeg vil høre på når jeg skal sove. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå