nilja Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Jeg tror skjermkortet mitt døde idag. Fikk masse røde prikker over hele skjermen, og får hele tiden en beskjed om at "display device has stopped working and has recovered" eller noe sånt. Jeg tenkte kanskje at det er minnet på kortet eller noe sånt, siden det fungerer i safe mode hvis jeg bare kjører vanlige greier, men i normal mode sliter det litt, og hvis jeg åpner et spill, dukker prikkene opp med en gang. Jeg har et Nvidia geforce 8800 gts 640mb kort nå. Har dere noen gode forslag til nye kort som ihvertfall ikke er dårligere, gjerne litt bedre. Jeg liker ikke ATI kort noe særlig siden jeg alltid har hatt problemer med de, så foretrekker nvidia kort. På forhånd takk. EDIT : Jeg har en 580w strømforsyning hvis det har noe å si for kortanbefalinger. Endret 14. august 2009 av nilja Lenke til kommentar
ryback Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Bare så du vet det så kan du reklamere og få nytt skjermkort hvis det har blitt defekt. Du har da krav en vare som tilsvarer den du leverer inn. Jeg har ati 4870 og er fornøyd med det. Jeg kan ikke uttale meg om andre kort. Lenke til kommentar
nilja Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Bare så du vet det så kan du reklamere og få nytt skjermkort hvis det har blitt defekt. Du har da krav en vare som tilsvarer den du leverer inn. Jeg har ati 4870 og er fornøyd med det. Jeg kan ikke uttale meg om andre kort. Takk for tipset, men jeg er litt for utålmodig. Sist noe skjedde, ville Komplett at jeg sendte inn hele datamaskinen, og tok ca 5 uker før jeg fikk den igjen, så hvis det bare er skjermkortet, bytter jeg det heller ut selv. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Regner med at grafikkortet har gått i dass. Men det kan være problemer med strømforsyningen din også. Hiper 580w er kjent som et skikkelig møkkaprodukt som streiker rimelig kjapt. Har du mulighet for å prøve med en annen PSU? Forslag til nytt grafikkort: GTX 260 core 216 GTX 275 Eks på hva jeg mener med problemene; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=970583 Endret 14. august 2009 av fflex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå