Haze2003 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Hei! Jeg kjører pr idag tråløst nett fra get. (17500/3500) Men, det funker dårlig her Har dlink 635 + dwa-140. Sikkert der problemet ligger... Så jeg tenkte egentlig og legge opp kabel her, men da må jeg evt borre hull i vegg, og legge kabel utvendig osv... Men, da fikk jeg tips om disse homeplug adapterne... Har sett på følgene... DEVOLO dLAN 200 AVeasy Powerline HD Ethernet Adapter Kit"Annbefales her på hardware.no" + gode bruker erfaringer.. eller denne?Eller... denne jeg trenger kansje? Hva er forskjell fra denne og linken over? Netgear 200mbit/s Powerline9 av 10 i siste nr av "Komputer for alle" Amitech Homeplug Best i test i forje nr av "Komputer for alle" Jeg skal ikke bruke nettet til og spille. Kun web + laste ned ting og tang... Håper på noen gode tips/råd... så jeg får bestemt meg... Endret 17. august 2009 av Haze2003 Lenke til kommentar
IIIvolt Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Personlig har jeg god erfaring med Jensen Home:Link 3200 . Man får jo som regel ikke 200Mbps (kommer an på forstyrrelser i strømnettet og diverse andre ting), men jeg streamer 1080p-filmer fra serveren min til HTPC'en uten problemer. Har ikke støtt på ustabilitet eller andre problemer. Lenke til kommentar
Haze2003 Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Personlig har jeg god erfaring med Jensen Home:Link 3200 . Man får jo som regel ikke 200Mbps (kommer an på forstyrrelser i strømnettet og diverse andre ting), men jeg streamer 1080p-filmer fra serveren min til HTPC'en uten problemer. Har ikke støtt på ustabilitet eller andre problemer. Takk for tips... Skal ta med denne i vurderingen! EDIT : Ingen flere?? Endret 17. august 2009 av Haze2003 Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Vel, hva ble det til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå