Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 I bilen min la jeg alt skjult, fra batteriet og bak cd-spiller ned under dashbordet og inn i de kanalene det var plass. I dørlista og helt bortover, under baksetet og inn under teppe til hjuloppheng og inn i forsterker/sub. Lettvint og rask. Hadde en helvestes tykk x-pol ledning, tenning, 2x signal og en annen dritt. Jord festa jeg til chassiset inne i bagasjerommet. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Okei, får bare håpe at det tilbudet går i boks da, er ikke helt 100% sikkert ennå. Btw, hvordan ser jeg at en astra er av den nye og bedre typen? Endret 16. august 2009 av Tmz Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Ser det på utseendet og alderen. 1998-2003-modeller er Astra G. Liksom litt mer moderne i utseende, rundere former, og moderne lykter. http://en.wikipedia.org/wiki/File:Opel_astra_G.jpg http://en.wikipedia.org/wiki/File:Opel_Astra_1997.jpg Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Hmm, jeg må si jeg vurderer og spare opp litt ekstra og heller kjøpe meg en passat eller en a4. Men til den prisen får jeg en bil som har gått i underkant av 200 000. Er det noe farlig med disse bilene? Jeg ser selvfølgelig ann selger og servicer er fulgt osv, men må si det frister. Er litt annen kvalitet på intriør osv på disse bilene. De fleste er også med 1,6 liters motor, hvordan er denne? Helt død eller? Ocatvia er også en bil jeg har snust litt på, noen som har noe å si? Endret 17. august 2009 av Tmz Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hva er vitsen med Skoda når du kan gå da? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Ingen som kan si noe om hverken passat eller octavia? Heller mest mot passat egentlig, men er skeptisk til 1,6 litern Lenke til kommentar
trra Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Octavia er basert på golf, men har mindre feil enn de fleste VW. Den virker litt "billigere" en en golf/passat. Har kjørt en 2001 octavia stv med 1,6, den er ikke noe racer, men du kommer deg fram Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Ok jeg har nå forandret mening helt, jeg har sett i dagesvis på finn.no etter biler jeg vil ha, men finner INGEN som passer alle mine krav. Passatene i de årsmodellene der ble jeg frarådet pga dårlig driftsikkerhet. Jeg har endelig fått svar på hvor mye penger jeg for og det jeg har for hånden akkurat nå som jeg kan bruke er maks 35 000. Helst ikke foreslå biler som er dyrere en dette. Jeg har også fått laget en slags avtale med foreldrene mine og når jeg selv finansierer bilen får jeg lov til å velge litt mer av det jeg vil, altså ikke kun se på km,årsmodell,sikkerhetsutstyr. Jeg kjører ganske mye og er derfor ute etter et ikke så alt for høyt forbruk, under litern på mila ihvertfall ved pen kjøring. Jeg kan fire litt på kmkravet og årsmodellkravet, men igjen er jeg ute etter en bil som er relativt driftsikker, og den må være i god teknisk stand, men velger jeg riktig bil så går de vel ganske langt uten de alt for store problemene uansett. Når det gjelder årsmodell så er det ikke så nøye, men ikke nyere en 97 pga ekstra omregistrering og helst ikke alt for gammel. Et pent intriør av god kvalitet er et stort pluss, altså ikke noe billigplast greier. En litt sprek bil hadde vært fint, men trenger ikke noe racer, hadde vært greit med en bil med ikke så alt for ille forsikring, noe særlig mer en 150hk tror jeg ikke jeg trenger. Bortsett fra det er det ikke så mye, bilen må være litt kul og helst grei lakk, lite rust osv men er åpen for det meste så for heller jeg avgjøre om jeg liker utseende på bilen eller ikke. Vil fortsatt ha: Manuelt gir. Sentral lås. Elektriske vinduer. Har ikke så veldig lyst på en bil som mangler dette... Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Volvo 740 eller 940... De bruker litt ekstra bensin, desverre, men du har en driftsikker bil hvis du behandler den pent (ikke kjøremessig )... Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Lol, du må være skada om du vil bli sett i en Volvo, eller Volvo rustførti haha Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Lol, du må være skada om du vil bli sett i en Volvo, eller Volvo rustførti haha Er rustskada...(H) Finner du den rette Volvo'n så har du bil i mange herrens år...! Min er 99% rustfri...kun en liten flekk..! ;P Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Omg bonde alarm... Kjøp BMW istedet for sånn rullende skraphaug av en harry bil. Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Omg bonde alarm...Kjøp BMW istedet for sånn rullende skraphaug av en harry bil. Vi snakker om bil her da...;P Ikke sånn kebab-tralle... Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Kebab tralle....? Kebab tralle er sånn gammal 3 serie. Men 5serie OMG OMG Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Omg bonde alarm...Kjøp BMW istedet for sånn rullende skraphaug av en harry bil. Det kan jo hende han er hvit da. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Omg bonde alarm...Kjøp BMW istedet for sånn rullende skraphaug av en harry bil. Det kan jo hende han er hvit da. HAHA! Lenke til kommentar
Fire^^ Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hva med Audi 100 da? fine biler Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Bmw e30 lett Kebabtrallene er e36 og e46 da. e30 er harry men det er nå så. Og de nyere bmwene hakke kebabfolka rå til Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Bmw e30 lett Kebabtrallene er e36 og e46 da. e30 er harry men det er nå så. Og de nyere bmwene hakke kebabfolka rå til Noup, men der tar pappaguttene over... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå