-Dragon- Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) jeg er -Dragon- fant ikke på noe annet vet ikke helt om dette er det riktige forum å legge denne emnen hehe. ja i dag når jeg slo på maskinen og den ble klar for bruk, så ville jeg spille noe for jeg hadde ikke noe å gjøre på morgen men så, når jeg setter inn cden og går inn på min datamaskin( autokjør funker aldri som den skal ). når jeg var inne på min datamaskin så ser jeg to diskstajoner? når jeg bare har 1 cd rom i datamaskinen mhm vet noen hva jeg skal gjøre? her kan dere se selv merkelig sant ? Endret 16. august 2009 av -Dragon- Lenke til kommentar
-Dragon- Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 ingen som kan hjelpe meg for å ta bort denne feilen? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Har du installert noe cd/dvd-emuleringsprogrammer? Lenke til kommentar
-Dragon- Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Har du installert noe cd/dvd-emuleringsprogrammer? hæ? Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Daemontools eller lignende? Program som brukes for og spille av .iso filer eller lignende? Lenke til kommentar
H80 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Regner med at J: er den nye disken? Hva får du opp av informasjon når du høyreklikker på den og velger "egenskaper"? Lenke til kommentar
-Dragon- Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Daemontools eller lignende? Program som brukes for og spille av .iso filer eller lignende? nei det har jeg ikke brukt Lenke til kommentar
-Dragon- Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Regner med at J: er den nye disken? Hva får du opp av informasjon når du høyreklikker på den og velger "egenskaper"? uhm det kommer opp en vanlig boks som (D) cd stajon bare den ikke leser cdene. men jeg bryr ikke meg om den, den kan bare være der cd stajonen (D) funker jo som vanlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå