^Desloch Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Fra 11.06 er Bluecom ADSL tilgjengelig på min sentral, og derfor lurer på hvor raske disse er til å levere linja. (dvs, hvor lang leveringstid har dem til vanlig?) Er Bluecom bra? (med tanke på hastighet i forhold til oppgitt hastighet og ping) - Takk (skal ikke ha montør) Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Tja, kommer litt an på hvor raske de er, hos meg så tok det ca.3 uker fra jeg hadde bestilt til jeg hadde adsl, men en jeg kjenner bestilte først fra bluecom, men etter over 9uker med venting så bestilte de fra telenor istede. Lenke til kommentar
MullaKrekar Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Vanlig ventetid er 3 uker. Hvis du bestiller allerede nå kan du kanskje få det relativt raskt etter at sentralen er klar. Sjekk dette med BlueCom. Lenke til kommentar
_Neon_ Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 jeg fikk det ca 2 uker etter at sentralen estimert skulle være klar. Alt fungerte med engang og hastigheten på linjen stemmer overens med hva jeg skal ha. Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Bare positivt å si her... Får vel 730kbps og betaler for 720. Veldig god supportavdeling. Utstyret er simpelt og idiotsikkert, trenger ikke noe pass, bare å koble rett i nettverkskortet. Fikk vel montert ADSL ca. 2 1/2 uke etter at jeg bestilte. GO FOR IT Lenke til kommentar
skamor Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Tele2 er jo ikke noe dårlig alternativ mht pris/ytelse, skal man tro dette: http://www.itavisen.no/art/1300925.html Ellers er jeg svært fornøyd med BlueCom. Har brukt dem i litt over et år, og "nede-tid" har nesten ikke forekommet. Det har hendt at hastigheten har vært dårlig til tider - visstnok pga. "grums" i min lokale sentral, men supportavd. har sørget for at dette har blitt fikset veldig raskt ved henvendelse. Mvh skamor Lenke til kommentar
dj_maz Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 bluecom er raskere enn det du betaler for ,, man får den linjen man skal ha ,, dem kan vere litt trege fra du bestiller adsl til du får det ,, men dem har gode supportavdelinger ,, med bluecom får du mange ip'er men hos telenor må du share internett via en pc . men bluecom funker fett hos meg i hvertfall bluecom skulle kansje ha hatt litt bedere ut linje på 700 linja dems det er bare 128 Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 har bluecom selv. har hatt en feil en god stund nå. så jeg er drittlei bluecom.har mast og sendt mailer.de lover og lover.men ingen bedring.vil ikke anbefale bluecom.. for og si det sånn.. skal gå over til ngt.bedre utlinje også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå