wooldoor Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg har en stasjonær pc som kjører windows xp. På den har jeg koblet en canon mp600 printer. Pcen er koblet med kabel til en jensen airlink 7954. Så har jeg en hp laptop som kjører vista. Laptopen er trådløst tilkoblet til jensen airlinken. Hva må jeg gjøre for å kunne sitte på laptopen og skrive ut på printeren? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Bære laptopen til skriveren, koble til usb'en (hvis det er usb..) og printe. Er det printer som går på nettverk? / har den nettverksport Lenke til kommentar
wooldoor Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Takk for forslaget! Hadde håpt at det fantes en løsning som ikke involverte å flytte laptop'en for hver gang. Nei den har ikke nettverksport. Den er koblet direkte til pc'en med en usb kabel. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Ah. Hadde det vært Vista på stasjonære mulig jeg kunne ha hjulpet. Da jeg har sett "skriverdeling" flere steder i vista og windows 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå