kenzky Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Må kjøpe meg en ny mobil da jeg har mistet min gamle sony ericsson. Hadde tele2 abonnoment på den forrige, og vil beholde det gamle nummeret så må ha tele2 nå også slik at det ikke tar så lang tid før jeg får bruke den.. Mine krav: Tastatur ikke touchscreen Rask telefon Smarttelefon Minimum 3mpx kamera Ikke veldig stor Vil heller ha en billig telefon i innkjøp og heller betale litt mer hver måneden i abonnomentpris. Maks 1500kr i innkjøp. Noen tips? Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Chess.no har HTC Hero til 1700 kr. Og du kan beholde nummeret ditt ved bytte av operatør. (har man kunne gjøre i mange år nå) Edit: oops, så ikke tastaturdelen men er ikke trykkskjerm da shiznit da? Endret 14. august 2009 av MallRaT Lenke til kommentar
stooy Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Nokia e71, eller den nye elegante Nokia e52 er mine umiddelbare tips... Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Ser at de også har veldig god pris på E66. Denne har GPS, wlan, 3,2 mpx og en veldig god kvalitetsfølelse Lenke til kommentar
kenzky Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Chess.no har HTC Hero til 1700 kr. Og du kan beholde nummeret ditt ved bytte av operatør. (har man kunne gjøre i mange år nå) Edit: oops, så ikke tastaturdelen men er ikke trykkskjerm da shiznit da? HTC hero til 1700kr, det var billig det? trodde de var mye dyrere enn det.. Kansje jeg burde gå for en slik en.. Men har egentli dårlig erfaring med htc. Har en gammel htc arbeidstelefon, og den er sinnsykt treg!! Er hero kjappere, fikk litt lysst på den, så jo ganske pen ut da Men er det mulig og skrive meldinger og slikt med den uten og bruke touchpennen? Hater disse pennene. Den htcen jeg har må jeg bruke pennen til nesten alt jeg skal gjøre! Men tar ikke det veldig lang tid og bytte operatør når du vil ha det samme nummeret, eller er det null stress nå for tiden? Lenke til kommentar
stooy Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 HTC Hero bygger på det google sitt operativsystem Android, og kan sammenlignes med iphone sitt operativsystem på hastigheten iallefall.. Veldig raskt og smooth.. Så det er ikke noe problemer med tregheten her! Såvidt jeg vet følger det ikke med noen touchpenn på denne, altså man skal kun benytte fingrene..Å bytte operatør tar ca 10 dager... Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hero er gull, har du råd kjøper du den. Hvis du ikke gjør det finner jeg ut hvor du bor, og smekker det på fingrene :O Lenke til kommentar
stooy Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Nå er det ikke alle som er like fan av touchmobiler da Og for de så er e71 og e52 glimrende alternativer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå