sindre_himself Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 hei. jeg har en n97.. og den er alltid tilkoblet til 3G nettet.. Det tegnet med 3,5G med piler i begge retninger vises alltid.. Bortsett fra akkurat dem 30 første sekundene jeg har slått på tlf.. Da er det bare 3,5G uten piler.. På n95 8 gb så kom ikke dem pilene før jeg feks åpnet internett elle andre ting som trengte nett tilkobling og jeg valgte telenor og ikke wlan. Er det noen som vet hvordan jeg slår av så den ikke er conected hele tiden. Jeg har prøvd å slå av tilkoblet widget skjerm.. Og ingen programmer kjører i bakgrunn.. Hvertfall ikke som vises i task manger. Jeg hadde en følese av det var accu weather programmet som gjorde det.. så slettet det... men hjalp ikke det heller.. jeg har prøvd å fjerne alle widgeter på startskjermen som trenger tilkobling. epost, facebook, accu weather osv.. Noen som har vært borte i dette? evt har noen forslag? Lenke til kommentar
wooldoor Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Trykk på skjermen oppe i høyre hjørnet. Til venstre for batteri indikatoren. Så får du opp en liste over tilkoblinger. Kanskje den kan deaktiveres der. Lenke til kommentar
angelheart98no Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Gå inn på "meny", trykk "innstillinger", trykk "tilkobling", trykk "admin. innst." trykk "pakkedata", velg "pakkedatatilkobling" og "ved behov" Det kan også være at du har innstallert et program som er satt til kontinuerlig pakkedatatilkobling, du må da endre dette i innstillinger i programmet. Eksempel: 1881 Opplysningen som eget program på mobil. Lykke til Lenke til kommentar
sindre_himself Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 jeg har prøvd det før og prøvde litt nå.. eneste er at jeg kommer inn i meny'n for nettverk.. og kan ikke skjønne hva som er feil der.. må være en grunn til den er koblet opp? et program som kjører som jeg ikke ser eller noe? Lenke til kommentar
angelheart98no Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Prøv å gå inn i "tilkobling", "tilkoblingsbehandling", "valg" og "koble fra". Hvsi tlf nå prøver å koble til igjen, er det et program som er stilt inn på å være koblet opp hele tiden. Har du aktivert e-post programmet? Det kan ligge i innstillingene der. Velg da "manuell nedlasting". Lenke til kommentar
sindre_himself Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Gå inn på "meny", trykk "innstillinger", trykk "tilkobling", trykk "admin. innst." trykk "pakkedata", velg "pakkedatatilkobling" og "ved behov"Det kan også være at du har innstallert et program som er satt til kontinuerlig pakkedatatilkobling, du må da endre dette i innstillinger i programmet. Eksempel: 1881 Opplysningen som eget program på mobil. Lykke til det hjalp heller ikke... den sto på det fra før.. Jeg tror ikke det er et program som står koblet til hele tiden nå... Jeg har prøvd og sjekke alle programmer Lenke til kommentar
sindre_himself Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Prøv å gå inn i "tilkobling", "tilkoblingsbehandling", "valg" og "koble fra". Hvsi tlf nå prøver å koble til igjen, er det et program som er stilt inn på å være koblet opp hele tiden. Har du aktivert e-post programmet? Det kan ligge i innstillingene der. Velg da "manuell nedlasting". Hei. det med eposten så ut til å funke.. nå har den vært av i 5 min. noe som er ny rekord. tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå