Qpelino Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hei, En venninne av meg har kjøpt Lg Ku990i, hun kjøpte også et minnekort på 4gb. vi formaterte minnekortet på mobilen, men det funker ikke. hva skal vi gjøre for å få det til å funke? takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Perril Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hvilket fil format ble minnekoret formatert til? NTFS? FAT32? Har Ku990 selv.. menner å huske at minnekortet må være FAT32 Lenke til kommentar
Idaho Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 håper jeg ikke skyter meg selv i foten nå, men KU990 støtter så vidt jeg vet ikke større enn 2 gb minnekort? Lenke til kommentar
makila Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 KU990 er begrensa til 2gb kort, og vil ikke se kort som har større kapasitet enn det. Men du kan fortsatt bruke minnekortet... Koble det til PC'n og fyll det opp med litt over 2gb med filer (musikk, bilder, filmer osv), også setter du minnekortet i telefonen igjen. Virker det? Lenke til kommentar
Qpelino Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 KU990 er begrensa til 2gb kort, og vil ikke se kort som har større kapasitet enn det.Men du kan fortsatt bruke minnekortet... Koble det til PC'n og fyll det opp med litt over 2gb med filer (musikk, bilder, filmer osv), også setter du minnekortet i telefonen igjen. Virker det? vi får prøve det, men er ikke sikker på om det funker, takk for hjelp:) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Riktig det at den telefonen bare støtter 2gb minnekort. men skal virke å da bare fylle minnekortet så man har under 2gb ledig. da skal telefonen finne det. Lenke til kommentar
Perril Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hva med 2 partisjoner på 2gb..? kanskje det vil fungere(?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå