Oxygen 07-12 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Når jeg kjøper meg ny PC, kan jeg flytte WoW mappa over til den nye harddisken, slik at jeg slipper å reinstallere spillet? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Grafiske innstillinger vil bli resatt, men utover det skal du ikke få noen problemer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Grafiske innstillinger vil bli resatt, men utover det skal du ikke få noen problemer. Tull og Tøys. Grafiske innstillinger ligger i WTF-mappen i WoW-mappen, og WoW henter innstillingene derifra. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Og spillet resetter de grafiske innstillingene ved maskinvare-forandringer. Tenk litt lenger enn nesetippen, er du snill. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Det har jeg faktisk ikke opplevd en eneste gang, selv om jeg ofte kopierer WoW-mappa mellom laptop og PC. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Oppløsningen du hadde beholdes ihvertfall, utover det er jeg ikke sikker. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Og spillet resetter de grafiske innstillingene ved maskinvare-forandringer. Tenk litt lenger enn nesetippen, er du snill. Du får en melding "Hardware changed. Reset setnings to default?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå