GoldenHymn90 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg har nettopp tatt i bruk RocketDock som jeg synes er bare helt genialt. Men jeg synes det er litt småirriterende at diverse programmer (nettleser/iTunes etc) blir skjult bak docken. Jeg bruker da å justere vindustørrelsen slik at enden ligger litt over docken, men det jeg lurer på er om at det er mulig å få alle programmene til å ha den vindustørrelsen jeg vil som standard? Takker for svar. Lenke til kommentar
K011 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 tja. kanskje det finnes et program som gjør at du kan få pcen til å tro at det ikke er skjerm der oppe, slik at når program åpnes går det 50 pixler lenger ned enn toppen av skjermen? vet ikke om du forstår hva jeg mener, og vet ikke om det finnes, men det blir vel eneste muligheten jeg kan tenke meg til. eller så er det sikkert et program eller noe som kan få docken din til å kjøre over alt av programmer? ville tanker fra min side, men det finnes jo tross alt programmer for alt hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå