audunms Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Samsung Beat DJ er et lite fyrverkeri av en mobiltelefon. Les mer Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 " – Ingen profftelefon" den er vel kanskje ikke myntet mot det heller? Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Fortstår bare ikke at denne telefonen får 5. Trykket på denne mobilen tidligere i vår, riktig nok en tidlig versjon, men ble på ingen måte imponert, så dette var en overraskende karakter. Lenke til kommentar
-Espen- Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Var på diskusjonsgruppe for samsung i fjor, og der var denne rakkern' pluss en hel haug andre samsung telefoner som har sett dagens lys i år. Gøy å være med på sånt ikke alle jeg fikk se har sett dagens lys enda.. men det er kanskje greit . Lenke til kommentar
Simonfur Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 den er antagelig veldig bra for å være en musikk mobil! Uansett, det som hadde vært veldig fint var om dere i Amobil faktisk ligger ved bilder av hvordan du skriver tekst på mobilen, og ka alternativer du har. Som t9-tekst eller qwerty. Vi vet jo ingenting om utformingen! Og, kor ble det av de gode videoreportasjene? DEt kunne jo vært perfekt her til å vise frem musikkspilleren! Og andre ting med bildebruk. Gi no et bilde på ting som dere syns er spesielt. Bra eller dårlig. Som foreksempel det med kontaktlisten! Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Testet denne tlf i et par minutter. Synest den virket litt treg når du scroller og navigerer i menyene. Kamera synest jeg var bedre enn forventet. Mye bedre bilder enn jeg tar med min 5mp Samsung G600 (har ikke autofocus og har fått seg et par kakk). Bortsett fra det virket det som en grei tlf men kanskje litt sært utseende for de fleste. Endret 14. august 2009 av PantZman Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Dette er en knakende god musikktelefon. IcePower forsterkeren fra B&O gjør virkelig en god jobb! Alle telefonene dere satt opp som alternativer leverer dårligere lyd enn Beat DJ, så er lyd viktigst kjøp M7600! Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Kult design som skiller seg ut. Fikk nesten lyst på en slik, men da har jeg tre telefoner. Lenke til kommentar
audunms Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Takk for tilbakemeldinger! Vi er i en prosess med å få skikkelige videoer av så mange som mulig av telefonene vi tester, men vi er dessverre ikke i mål med det enda. Vi satser på å komme tilbake med skikkelige videoer om forhåpentligvis ikke så altfor lenge! Endret 14. august 2009 av CesiuM_e Lenke til kommentar
sindrejl Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Testet denne telefonen tidligere iår og er svært overrasket over at dere gir den 5 i karakter.. Den var ekstremt treig i scrolling og navigering i menyer samt at touchskjermen var rett og slett absolutt ikke bra.. Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Testet denne telefonen tidligere iår og er svært overrasket over at dere gir den 5 i karakter.. Den var ekstremt treig i scrolling og navigering i menyer samt at touchskjermen var rett og slett absolutt ikke bra.. Det er en telefon du må sette deg litt ned med og prøve ut over en lengre periode før du kan si at den ikke duger. Jeg har prøvd den et par dager. I starten reagerte jeg på at den virket veldig treg, men etter rundt en times fikling så tenkte jeg ikke over det lenger og jeg kunne bare lene meg tilbake og bruke denne flotte telefonen! :-) Lenke til kommentar
sindrejl Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hmm høres ut som jeg må sette meg ned å teste den over lengre tid da Lenke til kommentar
Weir Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hva slags språk er det på den? Lenke til kommentar
Marcyss Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Er det noen som virkelig "scratcher" mens de hører på musikk? Istedet for å nevne den artige funksjonen, hva med å konkludere med at den er totalt unødvendig? Lenke til kommentar
audunms Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Det er vel neppe noen som scratcher mens de hører på musikk til vanlig, men det er en artig funksjon for de som er interessert i det. Så får den enkelte som vurderer denne telefonen selv avgjøre om funksjonen er totalt unødvendig eller ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg