Gå til innhold

Er det noen som har erfaring med www.gunnerairsoft.com?

HollywoodFC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg lurte på om det er noen som har erfaring med www.gunnerairsoft.com og har kjøpt softgun der? Jeg har tenk å kjøpe der, men vet ikke om jeg kan stole på siden og hvor mye det blir i porto og lignende. Glad for svar snarest mulig. :)

tja har ikke bestilt derifra men men det virker som en trygg side men lurest å bestille fra sverige eller norge eller danmark

Lenke til kommentar
Hei, slenger inn ett annet spørsmål om airsoft.

Er det noen som vet om ICS er et dårlig merke?

Eller hva er det beste merke? :p

ICS er i hvertfall et godt oppgraderings merke, men softgunnene ser ut til å være gode også.

Men jeg har ingen erfaring med dem. Siden deres var veldig godt lagd i motsettnig til andre kloner. :yes:

Lenke til kommentar

ICS er i hvertfall et godt oppgraderings merke, men softgunnene ser ut til å være gode også.

Men jeg har ingen erfaring med dem. Siden deres var veldig godt lagd i motsettnig til andre kloner. :yes:

Okei, takk :p

Hva med A&K hva ville du valgt?

Lenke til kommentar

Okei, takk :p

Hva med A&K hva ville du valgt?

JG er også et godt merke, hvis du skal kjøpe g36, ak-47 eller mp5 ville jeg valgt JG. Hvis du skal ha M16 kan nok A&K være bra. Men jeg har bare erfaring med JG. :thumbup:

Lenke til kommentar
Okei takk :)

Hadde tenkt med MP5 eller M4, vet du noen brae sider bortsett fra: Sandefjord, ed, wasteland, game-on? :p

Softguns.no og nettsprt.no, og så har du jo gunnerairsoft, men det er jo i hong kong, så den gjelder ikke hvis du vil kjøpe fra norske nettbutikker. Det er billigere å kjøpe fra gunnerairsoft.com da;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...