eskim0 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hei! Kunne gjerne tenkt å få litt tilbakemelding på fotosiden min www.jakobhaugaa.com hva som kan forbedres. Har fått mye skryt for den til nå, men det er først og fremst fra venner og familie - så kunne tenkt meg å få kritikk fra ukjente også som ikke er redde for å si hva de egentlig mener. Jakob Haugaa Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Siden er akuratt for lang til at jeg med 1280x800 skal klare å unngå å få scrollbar. Lenke til kommentar
eskim0 Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Erh, irriterende... Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 1: Tok ganske så lang tid å laste 2: Kun flashside. 3: Faktisk ingenting i title?! 4: Det hvite passer absolutt ikke til hun på bildet. Ha noe mørkere 5: Du omtaler deg selv i både første og tredje person 6: Tospråklig side 7: Copyright er amerikansk lovgivning, og attpåtil unødvendig å nevne, til og med over dammen 8: Man finner sikkert masse annet, om man har en like kjapp PC og forbindelse som du. Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Ser ikke ut til å virke i det hele tatt for meg. (win vista + opera) Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Ser ikke ut til å virke i det hele tatt for meg. (win vista + opera) Virker ikke i Opera til meg heller. edit: Hvis jeg zoomer veldig mye i opera (+ og -) så ser jeg hele siden, ellers ser jeg bare 30% av nedre del. Endret 20. august 2009 av iNeo Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Synes designet var pent og enkelt. Bildene dine er fantastiske. Fikk veldig lyst til å dra ut og ta noen bilder igjen. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 En av de største minusene er at siden er i flash. Hva vil du med animasjonen i begynnelsen ? Jeg foreslår at du kutter ut animasjonen, og lager siden med html, css og javascript. Layoutmessig synes jeg den er fin. Lenke til kommentar
program Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Fjern animasjonene. De er bare irriterende og tar langt tid. Nettsiden tar også ganske lang tid å laste, og den virker ikke i Opera. Ellers er det en fin layout. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå