Condis Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hei Som emnetittelen sier: etter å har frest eksos utblåsningen, ca 3mm opp og 2mm til hver side. trenger jeg noen større dyse da? Det er snakk om en suzuki fz 50. Jeg syns den heller gikk litt dårligere etter fresingen med orginal dyse. så jeg justerte nåla til den nederste hakket for mere bensin. da gikk den litt bedre! Vil den gå bedre med større dyse? Tviler på at jeg har frest for mye, men i verste tilfelle så er det jo ikke noe dyrt for en moped sylinder da den kun brukes da jeg ikke orker å kjøre bil, men da er det greit med litt krutt i mopeden også. Takk for svar. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 brukte du original sylinder? noen kompiser og jeg spleisa på malossi sylinder og eksos til en kompis sin fz (og monterte uten hans viten) som bursdag-gave for mange år sia. den gikk mye bedre etter det Lenke til kommentar
Condis Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Hehe vittig;) Jo det er orginal sylinder jeg bruker, men hvorfor ikke kjøpe trim sylinderen. Finner ikke malossi sylinder på nettbutikkene i farten jeg. husker du hvor du kjøpte deres? Takk for svaret:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå