no name needed Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg skal flytte til Australia til høsten. Skal da anskaffe meg en bærbar. Bør jeg kjøpe her i Norge, eller er det mye billigere i Australia?? Lenke til kommentar
noruego Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Uten at jeg kjenner til prisene i Australia kan det kanskje lønne seg å kjøpe den uten mva i Norge for utførsel. Så får du la det bli opp til din egen samvittighet hvorvidt du fortoller den inn til Australia. Lenke til kommentar
no name needed Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 Må jeg ikke ha forhandlerstatus for det? Det hadde jo ært en glimrende løsning da. Mye lavere moms i Australia. Lenke til kommentar
nander Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Både her og i Australia. Sjekk prisen på den samme modellen... det burde gi en pekepin på prisforskjellene. Lenke til kommentar
eneboern Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Reiser litt med jobben rundt i europa,og en ting jeg har lagt merke til med priser, er at elektronikk stort sett er billigst i norden. Når det gjelder pc så får du knapt noe billigere enn hvis du kjøper en i norge og tar den på utførsel. Veldig enkelt måte å gjøre det på, samtidig som det er i enkelte tilfeller veldig greit å forholde seg til en norsk bedrift med norske lover og regler (med tanke på reklamasjon osv) selv kjøpte jeg min fra mpx og tok på utførsel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå