Noes Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Har hatt en del problemer med laptopen i det siste. Først var det å bli kvitt windows vista, noe som jeg gjorde ved å skifte sata driveren fra atchi til ide (tror jeg). Så etter en dag kom det en error opp som sa at jeg manglet system32/hal3.dll. filen. Klarte ikke å komme inn på pcen siden denne filen manglet så jeg bestemte meg for å instalere xp på ny, men fikk det ikke til pga den ikke ville installere flere nødvendige filer etter 50% av instaleringå. Sletta dermed en annen part over harddisken (vet ikke navnet på den) og da funket det å komme på 100%, men når den skulle boote seg slik at hovedinstaleringen skulle instaleres kommer det fram "a disk read error occured press ctrl+alt+del to restart" rett under "press any key to boot from CD" Noen som vet hva jeg kan gjøre? :S Lenke til kommentar
PerB Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 .. men når den skulle boote seg slik at hovedinstaleringen skulle instaleres kommer det fram "a disk read error occured press ctrl+alt+del to restart" rett under "press any key to boot from CD" Det kan være at harddisken er skadet. Du kan forsøke å kjøre et disktestprogram fra produsenten av din harddisk (kan bl.a. finnes på Ultimate boot CD: www.ultimatebootcd.com/download.html) Lenke til kommentar
Noes Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Hva er det jeg skal gjøre egentlig? :s ikke så god i engelsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå