Noble Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hei, skal hive ut et dusjkabinett. Innbiller meg at det finnes noen rør bak som må tettes på en eller annen måte. Hva trenger jeg før eg går igang? Stenge hovedkranen, samt et par ting å skru forran rørene, isåfall, hvor får jeg disse og ca hva koster de? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Steng hovedkranen, flytt kabinettet og se hva du har der. Om det er noe som må tettes og ikke bare kan skrues igjen, så er det ikke verre enn å ta turen innom en rørleggerbutikk når du skal dumpe kabinettet en eller annen plass(?) Lenke til kommentar
Noble Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Right, Will do Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) ikke skyld på meg vist det blir vått^^ Men med mindre du ødelegger noe er det bare å sette det på plass igjen, vist du ikke får gjort noe med det helt enda. Du får i alle fall tatt en titt bak og sett ann situasjonen Endret 14. august 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Noble Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 All goed. I rock as rørlegger Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Hehe.. Godt å høre Endret 14. august 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå