zzzneo Skrevet 15. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2003 ser ut som du sliter med vi editoren. Den er jo egentlig ganske vanskelig når du ikke har lært den. Bruk heller pico nå. Den ligner mer på vanli notepad. Men jeg anbefaler deg å lære deg vi og. Det er forresten et setup program for å endre på skjerminstillinger og. "sax2" tror jeg det var. Eller så kan du prøve "yast2" Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 15. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2003 Emacs er heller ikke verst. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 15. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2003 nå gjorde jeg endringer med Xblabla - configure satte inn korrekte verdier for skjerm osv osv, men fikk ikke justert grundig nok, for fortsatt ikke fått satt hvilke skjerm. min konkl.. ikke fått gått grundig nok inn i Xfre86 innstillingene så kanskje kose meg med en reinstallering av dette... andre tips tas imot med stor takk, men trenger litt a-b-c-d-e-f forklaring Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 15. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2003 sjekk skjermkort-driveren Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 15. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2003 men så var det a-b-c-d-e-f forklaringen da... lagt inn den nyeste linux driveren fra ati. så hvordan får jeg adgang til denne og hvordan endre? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 16. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2003 greieste er vel å kjøre 'sax2' og få generert en ny XF86Config. Har du LiveCD'en liggende kan du bruke den til å generere fila og bare mounte /etc for å kopiere over filen. Lenke til kommentar
Dally Skrevet 26. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2003 Kult SuSE 8.2 jeg hadde test CS , gta v-c , gta3 , BF1942 , osv... men men... noen spiller kan ikke bruke linux det hvorfor? bare lurer på det fordi jeg spill ofte Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 26. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2003 Fordi utviklerne ikke ser på Linux/*nix som et marked hvor den kan tjene penger. Derfor gidder de ikke ta seg bryet med å lage versjoner til andre os enn windows. Det finnes heldigvis noen unntak. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 Noen som kan lage en SuSE 9.0-guide...? (Håper på at MarcelSB gjør det) Jeg digger guidene dine Marcel! Lenke til kommentar
sim Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 *lete etter sitat fra IRC* 23:05:13 <@MarcelSB> Egil|B: skal mekke 9.0 guide ja There ya go. Håper guiden blir like god som den andre, eller, hvorfor skulle den ikke det ? Det er jo MarcelSB Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 31. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2003 *lete etter sitat fra IRC* 23:05:13 <@MarcelSB> Egil|B: skal mekke 9.0 guide ja There ya go. Håper guiden blir like god som den andre, eller, hvorfor skulle den ikke det ? Det er jo MarcelSB Smisk Simon, men vi vet jo hvor du vil med det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå