Noiz Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Er på jakt etter ein speninngs serie som tvinger meg til å sjå enda ein til episode har sitt: Prison Break, Heroes, 24 , lost , Dexter, House, Big bang theory, the mentalist. Lenke til kommentar
extatiC Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Kan anbefale My name is Earl - men det er komedie Endret 14. august 2009 av extatiC Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg tror Breaking Bad hadde vært perfekt for deg. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Big Bang Theory er en spenningserie? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Big Bang Theory er en spenningserie? Nei. Det er en komedie. Dette er da allmenn kunnskap? Ja det er en spøk.... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Prøv Spooks, fin britisk spennings serie Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Jeg kan anbefale The Shield det er en utrolig spennende serie som man fort kan bli hekta på Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Big Bang Theory er en spenningserie? Nei, veit ikkje heilt koffor eg satt den på lista Wow alle desse seriene ser ut til å være noke for meg, takk for svar. The Shield veit eg jo er bra, har berre ikkje tatt meg tid, men det skal eg no. Endret 15. august 2009 av Noiz Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg vil anbefale deg å se den engelske (originale) versjonen av life om mars. Vil du se begge, se den amerikanske først. Det er litt kvalitetsforskjell - for å si det mildt! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Skjekk ut The Wire, litt tregt de tre første episodene. Når du kommer deg over dem er du nok rimelig hekta. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg vil anbefale deg å se den engelske (originale) versjonen av life om mars. Vil du se begge, se den amerikanske først. Det er litt kvalitetsforskjell - for å si det mildt! sorry for OT, men hvem er best? Og er den amerikanske kanselert? Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg mener at den engelske er best. Den engelske er på 2x8 episoder(?) og den amerikanske på 17 episoder. Historien har en slutt i begge. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg mener at den engelske er best. Den engelske er på 2x8 episoder(?) og den amerikanske på 17 episoder. Historien har en slutt i begge. Er det verdt å se begge? Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Anbefaler Fringe på det varmeste. Breaking Bad som ble nevnt her tidligere er også knallbra. Se filmen hos Youtube Endret 29. september 2009 av Rata101 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Skjekk ut The Wire, litt tregt de tre første episodene. Når du kommer deg over dem er du nok rimelig hekta.Støttes! Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 The sarah connor chronicles? Invasion ? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Skjekk ut The Wire, litt tregt de tre første episodene. Når du kommer deg over dem er du nok rimelig hekta. Støttes uten tvil. Jeg mangler bare å sluke den siste episoden nå, jeg har ligget hele dager og sett The Wire. Forøvrig kan jeg også anbefale Fringe, selv om det blir litt vel X-files etter min smak. Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Sons Of Anarchy, veldig spennende og bra serie om en motorsykkelgjeng i USA. veldig veldig bra serie. sesong 1 er på 13 episoder og sesong 2 startet for noen uker siden. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Sons Of Anarchy, veldig spennende og bra serie om en motorsykkelgjeng i USA. veldig veldig bra serie.sesong 1 er på 13 episoder og sesong 2 startet for noen uker siden. Støtter denne. Skuespillet er greit, men plottet og sånt i denne serien er så bra. Som i lik kvalitet med The Shield, bare et hakk høyere synes jeg. Hvertfall veldig troverdig jobb av skuespillerne og produksjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå