Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg kom over denne bussen midt uti ingenmannsland og måtte jo selvsagt ta et bilde av den. Jeg er ikke helt trygg på photoshop enda men føler jeg iallefall har lært litt av photshop videoene jeg har sett på nettet. Det jeg har gjort er: 'lage en levels korigering på himmelen, 'chanel mixer (monochrome) -> blendingsmetode = multiply, 'duplicate bakgrunn -> highpass filter (80%)-> blendingsmetode = soft light Jeg kunne alltids ha fått med litt mer i nedre del av bilde og samtidig gjort noe mer med himmelen i photoshop. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Skulle gjerne sett hele bussen, og det er vel litt mørkt? Ellers er det jo en spennende buss! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Ja angra litt at jeg ikke fikk med meg de nederste cm av bussen. Jeg lysnet det litt med Brightnes/contrast, men tar en for mye i miste en mye av multiply effekten. Noen som har noen tips til å få bussen enda bedre frem (farge etc). Føler den trenger noen små justeringer for å bli mye bedre. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 synes det var dumt at du ikke tok med hele bussen, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå