Gjest tehehe Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hei. Har et problem jeg trenger hjelp til, og for at dere skal kunne hjelpe meg må jeg kjapt sette dere inn i situasjonen. Jeg var forelsket i jente A en god stund, kom meg halvveis over hun og begynte å holde på med jente B. Da jeg gjorde det ble jente A plutselig intressert, dvs. først hadde jeg ingen jenter, plutselig hadde jeg to. Jeg ville ikke miste noen av dem, og slet virkelig med å velge. Følelsene mine for jente A begynte å komme tilbake mens jeg samtidig begynte å få følelser for jente B. Jeg fortalte akkurat det samme til dem begge; at jeg hadde følelser for dem, og at jeg hadde tenkt til å droppe den andre. Dvs. at jeg sa til jente A at jeg hadde følelser for hun og at jeg skulle droppe jente B, og jeg sa det omvendte til jente B. Så jeg brukte dem på en måte begge to, gikk bak ryggen på begge, helt til jeg visste hvem jeg hadde sterkest følelser for. Det endte med at jeg valgte jente A, og kuttet all kontakt med jente B. Jeg og jente A har nå vært sammen i over fire måneder, og først nå har hun hva som egentlig skjedde, fordi hun først nå snakket med jente B. Nå er hun sur og skuffet over meg fordi jeg gikk bak ryggen hennes, og brukte henne. Hun sier at hun ikke lenger føler seg spesiell, og at hun like greit kunne vært jente B. Men spiller det noen rolle hva jeg gjorde før jeg ble sammen med hun, så lenge jeg valgte hun, og droppet jente B? Da viste jeg jo hvem som betydde mest for meg, hvem jeg ville ha osv? Og hva skal jeg gjøre nå, for å få hun til å glemme dette, og for å vise at hun betyr alt for meg? Jeg angrer ikke et sekund på valget jeg gjorde, for det var det rette. Hva skal jeg gjøre for å få henne til å innse at hun er speiseill for meg og at hun ikke like gjerne kunne vært jente B? Takk for all hjelp, gutt17. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Du har egentlig behandlet dem som to sjakkbrikker, så du kan ikke forvente at folk blir glade over å oppdage det. Å fortelle til to jenter på en gang at du skal velge begge er løgnaktig. Så du kan begynne med å be om unnskyldning for at du har vært falsk. Unnskyld deg med at du ennå er umoden og gjør dumme ting. Det skader ikke å fylle på med gaver, blomster, konfekt, kjærlighetsdikt? En weekend på spa sammen kanskje? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Du brukte jo begge, det du skulle sagt er at du hadde følelser for begge og trengte tid til å tenke på hvordan følelsene dine faktisk er .. Når du sier at du skulle dumpe den andre jenta til begge, ordner du jo det sånn at du har en reserve hvis første ikke ville ha deg. Jeg forstår godt at hu blei sur! Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg hadde også blitt sur, rettere sagt fly forbannet! For det første så gikk du bak ryggen og holt på med to på en gang, og for det andre så utnyttet du dem ved å juge. Jeg hadde ikke akuratt blitt så sur at jeg hadde gått i fra kjæresten min, men jeg hadde forventet null kontakt med jente B og blomster på trappen Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Det skader ikke å fylle på med gaver, blomster, konfekt, kjærlighetsdikt? Altså, slike utsagn er grunnen til at eg ikkje lenger respekterer jenter. Slutt å se på Sex & Singelliv og FORSTÅ at livet ikkje kun handlar om vesker, sko og anna materielt drit. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Altså, slike utsagn er grunnen til at eg ikkje lenger respekterer jenter. Slutt å se på Sex & Singelliv og FORSTÅ at livet ikkje kun handlar om vesker, sko og anna materielt drit. Har ikke sett på Sex og Singelliv, men har lest om Dolly og Donald Og en som har rotet seg inn i en slik situasjon må på en eller annen måte blidgjøre dama. Ellers er sjansen der for at hun dumper ham. Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Når skrev jeg at jeg var utro? Takk for alle svar så langt. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Du la deg etter to jenter samtidig, det er ikke særlig trofast. Du fortjener egentlig å bli dumpet, vær glad hun ikke dumpet deg på stedet. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Sorry, likte best emnetittel: Jeg trenger hjel, kort og greit skrevet av Tehehe. Men som sagt, ikke pent gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå