Deelay Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg prøver å finne laptop'er med litt design på skallet(kabinettet), men finner bare ensfargede modeller(med norskt tastatur). Så en på elkjøp i dag faktisk, men det var hp pavillion(som jeg ikke liker) og hvit med noe blåe sjablonger... Er det noen som vet om og hvor i norge man får tak i kraftige bærbare med noe slags design på? Eller må jeg lage selv? Får man kabinetter til bærbare forresten? Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Kabinetter til bærbar? Bærbaren er jo inni i ett kabinett når du kjøper den. Med design virker det som om du mener tegninger o.l på laptopen? Er nok ikke så mange av de, men noen plasser kan du sikker få noe custommad, gjelder trolig ikke i Norge. Noen lager også selv, men jeg har ikke peiling på hvordan. Lenke til kommentar
K011 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 jeg har en hp hdx 18.4 tommer med 4gb minne, 500gb hd, 2.53 ghz 2kjerners seff, 512 mb geforce 9600m gt. funker utmerket til alt! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 jeg har en hp hdx 18.4 tommer med 4gb minne, 500gb hd, 2.53 ghz 2kjerners seff, 512 mb geforce 9600m gt. funker utmerket til alt! Nå veier den 3 tonn også, da. Det forsvarer ikke designet i mine øyne. Lenke til kommentar
K011 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 vel, pavilion har noe artist edition, men om pcene er så utrolig gode vet jeg ikke noe om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå