Gå til innhold

dvd kopi

Anbefalte innlegg

hei

jeg har bestilt en dvd brenner, og lurer på:

dvd filmer tar ofte en 6 7 gb

dvd r platene takler bare 4,7 gb

finnes det noen smart måte å få kopiert filmer på?

jeg har ikke så mye erfaring med video på pc

hva trenger jeg av programmer?

og

funker nec nd-1100 sammen med nero 5.5??

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DVD XCOPY fra 321 Studios er et meget bra program til å kopiere filmer med. Her kan du også kaste ut diverse unødvendige filer som f.eks. alle språkversjonene utenom den du vil høre, all tilleggs materiale som bakomfilm, intervjuer m.m. Likeså kan du fjerne alle subtitles utenom den norske eller eventuelt det språket du vil beholde.

Alt dette bidrar til å beslaglegge plass på DVD`n din. Hvis du likevel ønsker å beholde dette stoffet, og DVD`n er for stor, så kopierer den automatisk til 2 DVD plater. Når den kopierer til 2 DVD plater kan du selv velge hvor den første DVD platen skal slutte. M.a.o. så kan du velge kapittelet.

Det beste med dette programmet er at det er lovlig. Selv om 321 Studios ligger i rettsak med hele filmindustrien.

Det finnes sikkert andre bra programmer også, men så lettvint og enkelt program skal du lete lenge etter. Husk imidlertid at det ikke er mulig å lage kopi av kopien. Du må hele tiden bruke originalfilmen. Du får også opp en advarsel i starten på hver kopierte DVD som advarer mot det meste. Ingenting å bry seg om.

Lykke til

Her er adressen til 321 Studios

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...