yeahyeah Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 hei jeg har bestilt en dvd brenner, og lurer på: dvd filmer tar ofte en 6 7 gb dvd r platene takler bare 4,7 gb finnes det noen smart måte å få kopiert filmer på? jeg har ikke så mye erfaring med video på pc hva trenger jeg av programmer? og funker nec nd-1100 sammen med nero 5.5?? Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 http://www.dinside.no/php/art.php?id=87827&=katnav Funker stort sett bra, men noen meget lange filmer på dobbeltlags plater klarer den ikke å komprimere nok til å passe på en plate. (feks. Saving private Ryan) Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 DVD XCOPY fra 321 Studios er et meget bra program til å kopiere filmer med. Her kan du også kaste ut diverse unødvendige filer som f.eks. alle språkversjonene utenom den du vil høre, all tilleggs materiale som bakomfilm, intervjuer m.m. Likeså kan du fjerne alle subtitles utenom den norske eller eventuelt det språket du vil beholde. Alt dette bidrar til å beslaglegge plass på DVD`n din. Hvis du likevel ønsker å beholde dette stoffet, og DVD`n er for stor, så kopierer den automatisk til 2 DVD plater. Når den kopierer til 2 DVD plater kan du selv velge hvor den første DVD platen skal slutte. M.a.o. så kan du velge kapittelet. Det beste med dette programmet er at det er lovlig. Selv om 321 Studios ligger i rettsak med hele filmindustrien. Det finnes sikkert andre bra programmer også, men så lettvint og enkelt program skal du lete lenge etter. Husk imidlertid at det ikke er mulig å lage kopi av kopien. Du må hele tiden bruke originalfilmen. Du får også opp en advarsel i starten på hver kopierte DVD som advarer mot det meste. Ingenting å bry seg om. Lykke til Her er adressen til 321 Studios Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 funker nec nd-1100 sammen med nero 5.5?? Jeg bruker 5.5.10.0, som funker ypperlig. Jeg oppgraderte fra en tidligere versjon av 5.5.x som ikke støttet brenneren. Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 http://www.dinside.no/php/art.php?id=87827&=katnav Funker stort sett bra, men noen meget lange filmer på dobbeltlags plater klarer den ikke å komprimere nok til å passe på en plate. (feks. Saving private Ryan) I tillegg til dette programmet trenger du et brenneprogram. F.eks. Nero Burning Rom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå