volupta Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hei. Jeg skal gå til innkjøp av en 40+" tommer tv i løpet av kort tid, i tillegg skal jeg ha 5.1 surround. Jeg er veldig usikker når det gjelder tv-kjøp. Har bestemt at det ble LCD siden jeg skal koble tv-en opp mot pc'en mye. Jeg er ute etter en tv som er god på film, altså en god filmopplevelse, helt grei til sport i og med at jeg ser fotball i blant, vanlige sendinger er ikke så nøye selv om det er greit om kvaliteten er god. Er generelt opptatt av at bildet skal være glatt, og ha fine farger. 100hz eller ikke? Hva er forskjellen? Mindre etterslep i for eksempel en fotballkamp? Det viktigste for meg er at filmopplevelsen og avspilling av full hd materiale fra pc'en blir bra. Dette selvfølgelig gjennom en HDMI kabel. Jeg bryr meg overhodet fint lite om USB uttak på tv'en, ekstra programvare og slikt, eneste jeg bryr meg om er en tv som har god brukervenlighet og et bra panel. Jeg har et budsjett på ca 10-13 000. Desto billigere tv'en er jo bedre, men det skal være kvalitet til den prisen. Mvh John Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå