JoeDohn Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 I dag kjøpte jeg meg Fallout til den nette sum av 68,-... Mest fordi de ikke lenger hadde Fallout 2 til samme pris... Jeg kommer hjem, putter CDen i drevet, får opp et språkvalg og klikker så på INSTALL... "Sorry, this product is not supported under this version of Windows" "this version" er da Windows 2000 Pro... finnes det noen patch som fikser på dette eller har jeg gjort akkurat samme feilen som når jeg kjøpte meg NFS4? For da stikker jeg opp på 450'n til pappa og spiller det der... Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Bare se her du... http://www.nma-fallout.com/fallout1/articl...s/install.shtml Problem solved 8) Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 all hail C! takker så meget! dette funka jo glatt... Lenke til kommentar
Chimpy Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Så sykt irriterende... Her har jeg gått rundt og trodd at fallout ikke kunne spilles på xp og så er det bare å søke litt rundt på fallout-sider på nettet og voila så har en løsningen. Blir så irritert når jeg skjønner hvor tafatt jeg egentlig er! Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 I dag kjøpte jeg meg Fallout til den nette sum av 68,-... Hmmmm, hvor kjøpte du Fallout1 til 68kr? *sikle og vil ha* Lenke til kommentar
el_krapyl Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 hmm, fikk både fallout 1 & 2 til å funke helt topp både på XP og 2k, uten noe stress. Men men, det ordna seg for deg og Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 I dag kjøpte jeg meg Fallout til den nette sum av 68,-... Hmmmm, hvor kjøpte du Fallout1 til 68kr? *sikle og vil ha* De har 1&2 til 150 kroner på platon der ved torgalmenningen. Hjelper vel kanskje ikke så mye hvis du ikke bor i Bergen Lenke til kommentar
Phantomerik Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 På Free Recordshop Megastore på egertorget får man masse fete gamle spill til en billig penge, bl.a Fallout 1 til 49 kroner. Ligger i noen kasser under trappa, og det lønner seg å grave litt... Er det forresten noen som husker å ha sett Thief 1 og 2 spilla noen plass? Lenke til kommentar
Tobias Rieper Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Er det forresten noen som husker å ha sett Thief 1 og 2 spilla noen plass? I hylla mi Men du finner enern på svenske Ginza Musik også. Masse gamle spill der, og de er nesten gratis. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg fikk Fallout i posten i dag, fra www.play.com (billigserien, under £5 - porto innbakt i prisen uansett produkt de selger). Jeg bruker også Win2k Pro, og takk takk takk til dere som postet løsningen på installasjonsproblemet! *bøyer seg i støvet* Tror jeg velger "humongous installation" Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Selv om dette er litt off-topic: Takker og bukker for at du bruker søkefunksjonen her istedet for å laga ny post Kanskje du kunne holde kurs =P Lenke til kommentar
Csfrik Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Fikk en pakke med alle fallout spilla på et senter i Oslo hvor du kunne ta et gratis spill. Selfølgelig tok jeg pakken med F 1&2 *ALL FREE* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå