Skurupu Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Absolutt aldri. I strak motsetning så spiser jeg som oftest opp all maten min, og så drikker jeg væske etterpå. Liker ikke at drikke tar opp plass i magesekken som kunne vært fylt opp av mat. Hvis maten er tørr, så jeg ser meg nødt til å drikke samtidig, så renser jeg alltid munnen for mat med tungen før jeg tar en slurk. Endret 26. august 2009 av Skurupu Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Det går sånn: Først drikker jeg litt før jeg begynner å ete. Ja. Så tar jeg et par slurker midt måltidet (ikke med mat på samme tid) Så drikker jeg resten når jeg er ferdig Nei, å blande mat og drikke er ikke spessielt deilig spør du meg. Pluss at maten mister litt av smaken Endret 27. august 2009 av sandinista Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 når jeg spiser mat pleier jeg legge ned brødskiven et øyeblikk så drikker jeg litt melk og fortsetter spise brødskiven Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Nei, ikke med mindre jeg må skylle ned noe som smaker dritt, men det er sjeldent syns det er ekkelt å blande.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå