Gå til innhold

Blander du mat og drikke inne i munnen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg drikker ikke så lenge jeg spiser. Når jeg er ferdig med hele måltidet drikker jeg ett glass drikke, drikker heller ikke i rimelig tid før mat. Synes ikke det er ekkelt, men.. Nei.

 

De eneste gangene jeg har tatt et par slurker i måltidet er når maten "sitter fast" i halsen og det blir vondt når den saaakte sklir nedover, men aldri helt ned. Da er det digg å få det vekk! :)

Lenke til kommentar
haha! du kødder? :!:

 

Prøv det da jeg sverger det blir kjempe godt kjøp en glass flaske cola og en sånn liten pose med peanøtter (tror ikke de finnes lengre da, kanskje på noen butikker) uansett vanlig peanøtter funker. Drikk sånn at flaske blir halvtom eller halvfull og fyll på med peanøtter. Du kan eventuelt ha nøttene vedsidna vis du ikke er mann nok, men det blir ikke akkurat det samme.

Lenke til kommentar
haha! du kødder? :!:

 

Prøv det da jeg sverger det blir kjempe godt kjøp en glass flaske cola og en sånn liten pose med peanøtter (tror ikke de finnes lengre da, kanskje på noen butikker) uansett vanlig peanøtter funker. Drikk sånn at flaske blir halvtom eller halvfull og fyll på med peanøtter. Du kan eventuelt ha nøttene vedsidna vis du ikke er mann nok, men det blir ikke akkurat det samme.

hadde heller pissa på flaska :wee:

Lenke til kommentar
Når jeg spiser kebab tar jeg alltid og spiser opp hele før jeg drikker opp brusen.

 

Blander ikke maten i munn.

 

Kebab og brus funker egentlig aldri for min del uansett.. Det er noe med kullsyren i brus som krangler litt med den sterke smaken. Derfor blir det iste eller vann, helst vann. Deilig lunkent vann som kommer rett fra krana på kebabsjappa.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...