Sameboe Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Jeg drikker og spiser kun samtidig vis maten er ekstremt tørr! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Hender at jeg gjør det med brødskive og melk. Ikke noe annet jeg kommer på i farta. Hva skjer med de fisefine fjottene i denne tråden? Ut med seg. EDIT: Fortsatt irritabel etter at TV-en røk (som forklart i detalj i Forbanna?-tråden). Endret 14. august 2009 av Kadmium Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Edit: En ting som er litt godt da.. er å blande peanøtter med Cola i flaska. haha! du kødder? :!: Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 mat og drikke skal ikke blandes i munnen Det er min mening Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Kun hvis maten er glovarm og jeg brenner meg. Og hvis maten er skikkelig jævlig. Men ellers, aldri. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Kun hvis maten er glovarm og jeg brenner meg. Og hvis maten er skikkelig jævlig. Men ellers, aldri. +1 Lenke til kommentar
Penance Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Jeg drikker ikke så lenge jeg spiser. Når jeg er ferdig med hele måltidet drikker jeg ett glass drikke, drikker heller ikke i rimelig tid før mat. Synes ikke det er ekkelt, men.. Nei. De eneste gangene jeg har tatt et par slurker i måltidet er når maten "sitter fast" i halsen og det blir vondt når den saaakte sklir nedover, men aldri helt ned. Da er det digg å få det vekk! Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Bruker og blandet melk og brødskive med nugatti og kaffe vist jeg spiser sjokkolade/kaker med sjokkolade o.l. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 haha! du kødder? :!: Prøv det da jeg sverger det blir kjempe godt kjøp en glass flaske cola og en sånn liten pose med peanøtter (tror ikke de finnes lengre da, kanskje på noen butikker) uansett vanlig peanøtter funker. Drikk sånn at flaske blir halvtom eller halvfull og fyll på med peanøtter. Du kan eventuelt ha nøttene vedsidna vis du ikke er mann nok, men det blir ikke akkurat det samme. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Gjør det sjelden når jeg spiser mat, men med godteri blander jeg ofte med evnt. brus eller iste (i munnen) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Når jeg spiser kebab tar jeg alltid og spiser opp hele før jeg drikker opp brusen. Blander ikke maten i munn. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 haha! du kødder? :!: Prøv det da jeg sverger det blir kjempe godt kjøp en glass flaske cola og en sånn liten pose med peanøtter (tror ikke de finnes lengre da, kanskje på noen butikker) uansett vanlig peanøtter funker. Drikk sånn at flaske blir halvtom eller halvfull og fyll på med peanøtter. Du kan eventuelt ha nøttene vedsidna vis du ikke er mann nok, men det blir ikke akkurat det samme. hadde heller pissa på flaska Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Hender at jeg gjør det med brødskive og melk. Ikke noe annet jeg kommer på i farta. Second that For min del er det vel egentlig helt opp til hva man spiser og har å drikke. Cola og salt mat funker dårlig i min logikk, har ikke prøvd men... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Aldri. Men hvis det sitter noe 'fast' som er vanskelig å svelge ned, som f.eks. brød/kakesmuler inni munnen, så har jeg ikke noe i mot å drikke vann eller melk for å få fart på de siste restene. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Gjør det alltid. Forresten. Saft + makrell i tomat er det verste jeg har smakt. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Eg pleiar å ta meg ein liten slurk vann i ny og ne under middagen – men då svelgar eg alt eg har i munnen fyrst. Lenke til kommentar
extatiC Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Kan hende eg tar en slurk med juice viss munnen er full av tørr brødmat Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 15. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Når jeg spiser kebab tar jeg alltid og spiser opp hele før jeg drikker opp brusen. Blander ikke maten i munn. Kebab og brus funker egentlig aldri for min del uansett.. Det er noe med kullsyren i brus som krangler litt med den sterke smaken. Derfor blir det iste eller vann, helst vann. Deilig lunkent vann som kommer rett fra krana på kebabsjappa. Lenke til kommentar
All You Can Rape Buffet Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Fuck yeah! Feels good man. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå